سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1399/08/18 - 12:22
  • تعداد بازدید خبر : 477
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
نماینده خدابنده در مجلس:

بازرسی کمک‌یار و راه‌گشای مسائل و مشکلات پیش‌روی دستگاه‌های اجرایی است

بازرس‌کل استان زنجان با نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی که در محل بازرسی‌کل استان حضور یافته بود، دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

به گزارش روابط‌عمومی بازرسی‌کل استان زنجان، ابوالفضل خمسه بازرس‌کل استان در دیدار سید البرز حسینی نماینده مردم شهرستان خدابنده و عضو کمیسیون عمران مجلس مجلس شورای اسلامی، با اشاره به رسالت و ماموریت سازمان بازرسی، به تبیین عملکرد این بازرسی‌کل در حوزه برنامه‌های ابلاغی از سوی ریاست قوه‌قضاییه و رییس سازمان بازرسی‌کل کشور پرداخت و وضعیت عملکرد دستگاه‌های استان و آسیب‌های موجود در آن دستگاه‌ها را تشریح  و بیان کرد: برخی از قوانین دستگاه‌های اجرایی نیازمند تنقیح و اصلاح توسط مجلس شورای اسلامی است.

سید البرز حسینی نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تشکر از عملکرد بازرسی‌کل استان اظهار داشت: بازرسی یک دستگاه کمک‌یار و راه‌گشای مسایل و مشکلات پیش‌روی دستگاه‌های اجرایی است و آنها می‌توانند از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل سازمان بازرسی برای پیشبرد اهداف خود بهره‌برداری کنند.

 وی همچنین در راستای برگزاری جلسات مشترک به منظور احصای برخی قوانین معارض با استفاده از تجارب و نظرات کارشناسان بازرسی کل استان جهت طرح در کمیسیون‌های مجلس و در نهایت اصلاح قوانین اعلام آمادگی کرد.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی