سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/07/22 - 16:46
  • تعداد بازدید خبر : 224
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازرسی سرزده بازرس‌کل استان چهارمحال و بختیاری از ادارات شهرستان‌های بن و سامان/دستگاه نظارتی همواره از مدیران قانونمند، شجاع و دارای روحیه جهادی حمایت می کند

بازرس کل استان چهارمحال و بختیاری و هیات بازرسی با حضور در شهرستان‌های بن و سامان از اداره‌های این دو شهرستان به صورت سرزده بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان چهار محال و بختیاری؛ در ابتدای این بازرسی سرزده، بازرس کل و تیم اعزامی با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان بن، از نزدیک در جریان دغدغه‌های امام جمعه و مردم شریف بن که مشکلات خود را به امام جمعه منعکس کرده بودند قرار گرفتند.

در ادامه هیات‌های نظارتی در قالب تیم‌های دو نفره به ادارات اعزام و ضمن ملاقات چهره به چهره با مردم شریف و مطالبه گری از مسئولین ذی ربط، وضعیت خدمات رسانی شهرستان‌های فوق را مورد رصد قرار دادند.

در پایان جلسه شورای اداری شهرستان سامان با حضور بازرس کل استان و هیات اعزامی و روسای ادارات شهرستان تشکیل شد.

علی احمدی بازرس کل استان چهارمحال و بختیاری در این جلسه با اشاره به وضعیت گردشگری استان، حمایت از تولید و اشتغال را مهم تلقی و با رویکرد مطالبه گری از مسئولین ذی‌ربط درخواست کرد متقاضیان سرمایه‌گذاری را بدون بوروکراسی اداری در راستای قوانین و مقررات مربوطه حمایت کرده و همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.

بازرس کل استان در بخش دیگری از سخنان خود اشرافیت هرچه بیشتر مدیران به قوانین و مقررات و شرح وظایف محوله و مدنظر قراردادن خروجی و اثربخشی کارها را یادآور و بر استفاده صحیح و مطلوب از نیروی انسانی و منابع و امکانات اداری تاکید کرد.

احمدی برنامه‌های حمایتی و صیانتی از مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی توسط دستگاه نظارتی را یادآور شد و اظهار داشت: دستگاه نظارتی همواره از مدیران قانونمند، شجاع و دارای روحیه جهادی حمایت نموده و در طول سال نیز با تعیین جهات و شاخص‌ها نسبت به تشویق آن‌ها اقدام می کند.

در پایان جلسه بازرس کل استان با اهدا لوح از زحمات یکی از مدیران شهرستان مذکور با توجه به رضایت مندی مردم از نحوه خدمات رسانی و تکریم ارباب رجوع تقدیر بعمل آورد.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -