سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/08/17 - 13:43
  • تعداد بازدید خبر : 173
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازرسی سرزده بازرس‌کل استان خراسان رضوی از دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیشابور

بازرس کل استان خراسان رضوی در راس یک هیات بازرسی 28 نفره از دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیشابور بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان؛ حجت‌الاسلام موسی فتوحی بازرس‌کل خراسان رضوی به همراه هیأتی  28 نفره از همکاران بازرسی کل استان از دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیشابور بازرسی کرد.

هیات بازرسی در سفر به شهرستان نیشابور در مجموع بیش از 40 دستگاه اجرایی به مدت (3) روز به صورت سرزده مورد نظارت و بازرسی قرار گرفت.

همچنین با حضور فرماندار و تعدادی از مدیران شهرستانی، از 7 واحد تولیدی، صنعتی و معدنی شهرستان نیشابور بازدید به عمل آمد و ضمن گفت گو با مدیران وکارگران آنها، مشکلات و درخواست‌های این واحدهای تولیدی مورد بررسی قرار گرفت. همچنین بیش از 30 واحد تولیدی مشکل دار شناسایی که رفع مشکل آنها در حال پیگیری است.

برگزاری جلسه با رئیس دادگستری، دادستان و قضات شهرستان یکی دیگر از برنامه‌های بازرس‌کل استان خراسان رضوی در سفر به شهرستان نیشابور بود. وی در این جلسه بر نقش نظارت و محوریت آن در توسعه و پیشرفت کشور با توجه به نظارت بر منابع انسانی و مالی و پیشگیری از انحراف در آنها در جهت پیشبرد برنامه‌ها و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد.

همچنین فتوحی در جلسه شورای تامین نیشابور حضور یافت که مشکلات و موضوعات مهم شهرستان مطرح شد.

حضور در منزل شهید و پاسداشت مقام والای شهدا و ایثارگران برنامه دیگر این سفر بود. بازرس‌کل استان خراسان رضوی با حضور در منزل یک شهید از شهدای شهرستان از مقام والای شهید و خانواده شهید قدردانی و تجلیل به عمل آورد.

در این سفر برای اعضای شورای اسلامی 11 شهر و شهرداران آنها جلسه آموزشی با عنوان «نکات کاربردی در خصوص مدیریت شهری و یادآوری وظایف و تکالیف شهرداران و شوراهای شهر» و برای دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت جهادکشاورزی کلاس آموزشی با عنوان «کارگاه آموزشی ارتقاء سلامت نظام اداری» برگزار شد.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -  -  -