سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/09/07 - 10:54
  • تعداد بازدید خبر : 89
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازرسی سرزده از دستگاه های اجرایی شهرستان نظرآباد/دیدار بازرس کل استان البرز با امام جمعه شهرستان

بازرس کل استان البرز در برنامه بازرسی و بازدید سرزده هیات اعزامی به نظرآباد با امام جمعه این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان البرز، محمدتقی مشهدی بازرس کل استان البرز در برنامه بازرسی و بازدید سرزده هیأت اعزامی به شهرستان نظراباد در دیدار با حجت الاسلام محمدی امام جمعه شهرستان اعلام داشت: در راستای اجرای دستور رئیس سازمان و سیاست‌های ابلاغی سازمانی تیمی متشکل از سربازسان و بازرسان گروه های شش گانه صف از ابتدای وقت اداری به منظور بررسی نحوه ارائه خدمات و وضعیت خدمات الکترونیک و نحوه انجام تکالیف دستگاه های اجرایی به صورت سرزده در دستگاه های اجرایی حضور یافته و نتایج بررسی در جلسه شورای اداری شهرستان جهت توجه مدیران اجرایی ذی ربط اعلام خواهد شد و چنان که سوء جریانات مهمی شناسایی شود از طریق تشکیل پرونده های بازرسی موردی به صورت ویژه رسیدگی خواهد شد.

بازرس کل قضایی استان در ادامه افزود: هدف از این گونه بازرسی های سرزده علاوه بر بازرسی های برنامه ای کلان و مسئله محور، شناسایی مهم ترین موضوعات و مسائل مردم در شهرستان ها به منظور بهره برداری در تعیین موضوعات بازرسی‌های برنامه ای و موردی می باشد.

وی گفت: همچنین بازدید از واحدهای تولیدی مهم شهرستان و بررسی و رفع موانع آن‌ها از دیگر برنامه های بازرسی‌های سرزده می باشد که مشکلات شرکت تولیدی ملزومات برق با دعوت از مدیران استانی و شهرستانی در محل کارخانه مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

 حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه نظراباد در این دیدار اعلام داشت: باز کردن پای مدیران استانی در شهرستان برای رسیدگی به امور مردم و واحدهای تولیدی کار مبارکی است.

وی در ادامه افزود: بنده شاهد آثار و برکات ورود و حضور اثربخش بازرسی کل استان البرز در رسیدگی و رفع سوء جریانات مختلف بوده ام و از زحمات جناب عالی و همکارانتان تشکر می کنم.

کلمات کلیدی
یاسر فاتحی فشتمی
تهیه کننده:

یاسر فاتحی فشتمی