سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/03/10 - 10:54
  • تعداد بازدید خبر : 370
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

بازرسی زنجان برای رفع دغدغه‌های شرکت‌های دانش‌بنیان تمام ادارات را به خط می‌کند

بازرس‌کل استان زنجان گفت: اداره‌کل بازرسی این استان حامی شرکت‌های دانش‌بنیان است و برای رفع دغدغه‌های آنها تمام ادارات زنجان را به خط می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بازرسی استان زنجان، بازرس‌کل استان زنجان در رأس هیاتی ضمن بازدید از پارک علم و فناوری، از نزدیک در جریان مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این پارک قرار گرفت.

ابوالفضل خمسه با اشاره به اینکه رویکرد سازمان بازرسی کل کشور حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان بوده و هست، گفت: یکی از برنامه‌های اساسی بازرسی استان زنجان حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان است از این‌رو شناسایی چالش‌های این شرکت‌ها و تلاش برای رفع آن در دستور کار است.

بازرس‌کل استان زنجان به مشکلات مطرح شده از سوی مدیران پارک علم و فناوری اشاره کرد و ادامه داد: یکی از مسائل مربوط به اختصاص زمین بود که در این راستا اقداماتی انجام و قرار شد با همراهی مدیران ارشد استان نسبت به رفع این مشکل اقدام شود.

خمسه با تاکید بر اینکه محیطی که پارک علم و فناوری در آن فعالیت می‌کند شایسته حوزه پارک باشد، خواستار زمان‌بندی دقیق برای رفع مشکلات این پارک شد و افزود: اداره‌کل بازرسی استان حامی شرکت‌های دانش‌بنیان است و به جد حمایت از آنها را پیگیری می‌کند و تمام دستگاه‌های متولی را به خط می‌کند.

بازرس‌کل استان زنجان همچنین در گفت‌وگو با مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان، مسائل و مشکلات پیش‌روی آن‌ها را بررسی کرد و گفت: سال گذشته طی بازدیدی که از پارک علم و فناوری انجام شد این اداره‌کل پیشنهادات خود برای اصلاح فرآیند از جمله بحث زمین و... را ارائه کرده و با پیگیری‌های انجام شده 1.5 هکتار به تملک پارک درآمده و قرار است مابقی را که حدود 13.5 هکتار است و تعهد راه و شهرسازی است نیز به سرانجام برسد.

به گفته وی پیگیری برای پرداخت تسهیلات نیز در دستورکار است.

در جریان این بازدید آذرپیوند رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان به تشریح مشکلات و موانع پارک از جمله نداشتن فضای اداری و فشار صاحب ملک برای تخلیه مکان اشاره کرد و خواستار همکاری اداره‌کل بازرسی برای رفع این مشکلات شد.

در پایان این مراسم بازرس‌کل استان زنجان دستورات لازم برای رفع مشکلات و درخواستهای مطرح شده از سوی رئیس پارک علم و فناوری این استان را صادر کرد و مقرر شد در یک مدت زمان معین نسبت به رفع این دغدغه‌ها اقدام شود.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی