سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/12/24 - 14:38
  • تعداد بازدید خبر : 353
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید هیأت بازرسی کل استان آذربایجان غربی از محل ذخیره سازی میوه شب عید و سیلوهای گندم

هیات بازرسی کل استان آذربایجان غربی از محل ذخیره سازی و نگهداری میوه‌های شب عید و سیلوهای ذخیره‌سازی گندم در استان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان آذربایجان غربی، پیرو تاکید روح‌الله محبوبی، بازرس‌کل استان آذربایجان‌غربی درخصوص لزوم نظارت و توجه ویژه بر نحوه عملکرد و اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار استان در تأمین میوه شب عید، هیأتی از بازرسی‌کل استان به همراه مدیرکل و مسئولان تعاون روستایی، جهاد کشاورزی و اداره‌کل صنعت معدن و تجارت استان از سردخانه‌ها و محل‌های ذخیره‌سازی و نگهداری میوه‌های مربوط به طرح تنظیم بازار شب عید، بازدید کردند.

در این بازدید اعضاء هیأت بازرسی‌کل ضمن بررسی امکانات و اقدامات صورت گرفته توسط دستگاه‌های ذی‌ربط علی‌الخصوص تعاون روستایی استان از نزدیک در جریان مقدار و کیفیت میوه‌های ذخیره‌سازی شده و شرایط نگهداری و توزیع این میوه‌ها قرار گرفته و توصیه و تذکرات لازم در جهت اصلاح امور و اجرای صحیح مصوبات ستاد تنظیم بازار استان و شیوه نامه‌های ابلاغی را ابلاغ کردند.

همچنین بازرسان سازمان بازرسی کل استان به صورت سرزده از تعدادی از سیلوهای دولتی سطح استان بازدید کردند.

در این بازدید علاوه بر بررسی نحوه اجرای شیوه نامه‌ها و دستورالعمل‌های فنی و قانونی ابلاغی، در خصوص شرایط و دمای نگهداری، رطوبت گندم‌ها و همچنین نحوه قرص‌گذاری کندوها بررسی‌های لازم انجام یافته و ایرادات احصاء شده پیرامون چگونگی کنترل دما، رطوبت و سایر عوامل موثر به مسئولان مربوطه ابلاغ شد.

 

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -