سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1400/05/20 - 11:00
  • تعداد بازدید خبر : 817
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید معاون بازرسی‌کل استان هرمزگان از بیمارستان در حال ساخت 531 تختخوابی بندرعباس

معاون بازرسی‌کل استان هرمزگان و برخی اعضای کارگروه شورای هماهنگی دستگاه‌های نظارتی از پروژه بیمارستان 531 تخت‌خوابی بندرعباس بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان هرمزگان، معاون نظارت و بازرسی استان هدف از این بازدید را نظارت دقیق‌تر و بررسی روند اجرای این پروژه در راستای تسریع در بهره‌برداری از این پروژه عنوان کرد.

وی در ادامه با اشاره به کمبود و نیاز شدید تجهیزات درمانی در استان هرمزگان، تأکید کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت تأمین تجهیزات و افزایش تخت‌های بیمارستانی جهت ایجاد امنیت خاطر برای سهولت دسترسی به خدمات درمانی در استان لازم است دستگاه‌های ذی‌ربط با پیگیری و تلاش هر چه بیشتر نسبت به رفع مشکلات در این حوزه اقدام کنند.

شایان‌ذکر است در پایان این بازدید مقرر شد بنا به اقتضای وضع موجود در استان و لزوم تسریع در اجرا و ساخت پروژه عوامل ناظر و فنی دانشگاه علوم پزشکی استان به موازات نظارت بر سرعت عملکرد پیمانکار، کیفیت و مطلوبیت مصالح و دیگر تجهیزات مورد تعهد پیمانکار در ساخت پروژه را نیز ملحوظ نظر قرار دهند و هر 15 روز یک‌بار گزارش پیشرفت پروژه را به بازرسی کل استان ارائه کنند.

گفتنی است با توجه به اهمیت پروژه، اعضای کارگروه شورای دستگاه‌های نظارتی استان به‌صورت منظم و تا زمان بهره‌برداری پروژه بازدید خواهند داشت.

فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -