سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/11/10 - 12:33
  • تعداد بازدید خبر : 177
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بازدید سرزده بازرس کل استان خراسان شمالی از دستگاه های خدمات رسان و ادارات شهرستان فاروج

بازرس کل استان خراسان شمالی در راس هیات های بازرسی ، از وضعیت عملکرد ادارات و دستگاه های اجرایی و خدمات رسان شهرستان فاروج به صورت سرزده بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان خراسان شمالی، صادق اسپید کار بازرس کل استان خراسان شمالی در رأس چهار هیأت بازرسی ، ضمن حضور سرزده در اداره های جهاد کشاورزی ، آب و فاضلاب، شهرداری و بیمارستان شهدای فاروج از نزدیک وضعیت عملکرد و کیفیت خدمت رسانی رسانی آنها را بررسی و تذکراتی را در خصوص ساماندهی بهتر امور و ارتقاء وضعیت عملکرد و خدمت رسانی هر دستگاه ابلاغ کرد.

دراین بازدید همچنین مسئولین دستگاه ها ضمن ارائه گزارش وضعیت عملکرد ، مشکلات موجود در افزایش بهره وری و خدمت بهتر به مردم را به بازرس کل استان منعکس کردند.

اسپیدکار بازرس کل استان خراسان شمالی در این بازدید گفت: توجه و نظارت بر نحوه خدمت رسانی و عملکرد دستگاه های اداری و اجرایی و خدمات رسان در چارچوب های قانونی در همه نقاط استان از وظایف بازرسی کل استان خراسان شمالی است که با عزم و اراده  قوی نسبت به آن اهتمام خواهد شد و بدون شک موارد احصاء شده در این بازدیدها تا حصول نتیجه قانونی از سوی بازرسی کل استان خراسان شمالی پیگیری خواهد شد.

کلمات کلیدی
یاسر فاتحی فشتمی
تهیه کننده:

یاسر فاتحی فشتمی

تصاویر

 -