سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/03/07 - 12:57
  • تعداد بازدید خبر : 107
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید سرزده بازرس کل قضایی استان یزد از اداره کل راه و شهرسازی استان

بازرس‌کل قضایی استان یزد گفت: تکریم ارباب‌رجوع به عنوان یکی از اصول حقوق شهروندی در نظام اداری است.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان یزد، رضا مختاری بازرس‌کل قضایی استان با هدف ارزیابی فعالیت‌ها و عملکرد اداره‌کل راه و شهرسازی به ویژه اقدامات به عمل آمده پیرامون نهضت ملی مسکن در استان و نحوه پاسخگویی و راهنمایی مراجعین به صورت سرزده از اداره کل راه و شهرسازی بازدید کرد.

بازرس‌کل قضایی استان در این بازدید، ضمن سرکشی از واحدهای مختلف اداره‌کل راه و شهرسازی و گفتگو با کارکنان، کلیه فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه نهضت ملی مسکن، فرآیند و میزان واگذاری به متقاضیان و نحوه راهنمایی و ارشاد مراجعین را بررسی کرد.

وی اشاره کرد: تکریم ارباب رجوع به عنوان یکی از اصول حقوق شهروندی در نظام اداری محسوب شده و عبارت است از رعایت مؤلفه‌های رفتاری کارکنان دستگاه‌ها در قبال شهروندان و پاسخگویی سریع و مطلوب به مراجعین که می‌بایست کلیه کارکنان دستگاه های اجرایی رعایت کرده و به آن پایبند باشند.

همچنین بازرس‌کل قضایی پس از بازدید از بخش‌های مختلف اداره‌کل راه و شهرسازی، با اشاره به تلاش‌های شایسته و قابل تقدیر مجموعه مدیران استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، محدودیت‌هایی از قبیل نیروی انسانی، تأخیر در تحویل پروژه‌ها و نارضایتی متقاضیان از مبالغ بالای اقساط تسهیلات را بررسی و مورد مطالبه قرار داد.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -