سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/01/07 - 10:15
  • تعداد بازدید خبر : 166
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید سرزده بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد از نحوه ارائه خدمات‌رسانی دستگاه‌های خدمات رسان به مهمانان نوروزی در گچساران

بازرس‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد از نحوه ارائه خدمات‌رسانی دستگاه‌های خدمات‌رسان به مهمانان نوروزی در شهرستان گچساران بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان کهگیلویه وبویراحمد؛ محمدمهدی صالحی به صورت سرزده از دستگاه‌های خدمات رسان به مهمانان نوروزی در شهرستان گچساران بازدید و از نزدیک در جریان نحوه پذیرش و خدمات دهی به مسافران نوروزی قرار گرفت.

بازرس‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مهمان نوازی و احترام به مهمان سبب گشایش رزق و مایه خیر و برکت است اظهار کرد: با مهمانان نوروزی با روی گشاده و احترام استقبال کنید تا مهمانان خاطره‌ای خوش از این استان گردشگر پذیر داشته باشند و  به عنوان یک استان الگو مدنظر مهمان ارجمند باشیم.

وی ضمن بازدید میدانی از کمپ خدمات بشر دوستانه جمعیت جوانان هلال احمر شهرستان گچساران از ستاد اسکان آموزش و پرورش شهرستان و نمایشگاه صنایع دستی، ستاد استقبال و اطلاع‌رسانی اداره میراث فرهنگی و گردشکری با عرض تبریک سال نو و خداقوت، عملکرد دستگاه‌های موصوف را مطلوب ارزیابی کرد و بر ارائه خدمات شایسته به مسافران نوروزی تاکید کرد.

صالحى در ادامه  با حضور در بخش اورژانس بیمارستان شهید رجائی گچساران به منظور کیفیت و نحوه خدمات دهی به بیماران از بخش‌های مختلف اورژانس بازدید کرد و گفت: کمبودهای دارویی از جمله سرم و آمبولانس ستاد اعزام و مشکل فنی در دستگاه ام‌آرآی این بیمارستان از مشکلات عمده این بیمارستان بود که پیگیری‌ها و دستورات لازم برای رفع آن‌ها صادر شد.

بر پایه این خبر؛ بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه سربازرس گروه فرهنگی و اجتماعی، فرماندار، مدیر شبکه بهداشت و رئیس بیمارستان شهید رجائی شهرستان گچساران  از نحوه ارائه خدمات‌رسانی دستگاه‌های خدمات رسان به مهمانان نوروزی در این شهرستان بازدید و ضمن مطلوب ارزیابی نمودن نحوه خدمات‌رسانی، دستورات لازم برای رفع مشکلات را صادر کرد.

انتهای پیام//

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -