سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/05/23 - 12:38
  • تعداد بازدید خبر : 233
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بازدید سرزده بازرس کل استان سیستان و بلوچستان از بیمارستان امام علی(ع) زاهدان

بازرس‌کل استان سیستان و بلوچستان شبانه و به صورت سرزده از بیمارستان امام علی(ع) زاهدان بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این بیمارستان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان؛ محمدرضا شهریاری نژاد بازرس کل استان به همراه معاون نظارت و بازرسی، سربازرس گروه فرهنگی و هیات همراه در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و بررسی نحوه خدمت‌رسانی به مراجعین در بازدیدی سرزده وضعیت بیمارستان امام علی (ع) زاهدان را مورد بررسی قرار داد.

وی در این بازدید ضمن عیادت از بیماران و دیدار با کادر پزشکی بیمارستان، چگونگی خدمت‌رسانی به بیماران را ارزیابی و از تلاش کادر درمان و کارکنان این مرکز قدردانی کرد.

بازرس‌کل استان سیستان و بلوچستان از بخش‌های مختلف بیمارستان امام علی(ع) زاهدان شامل کلینیک، اورژانس، بخش‌های داخلی، جراحی، اطفال، سی سی یو،‌ آی سی یو و همچنین بخش‌ مراقبت‌های ویژه بازدید، و نحوه ارائه خدمت‌رسانی کادر درمان به بیماران، همراهان و نیازمندی‌های این مرکز را از نزدیک مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم را برای بهبود روند ارائه خدمات و استفاده از تمام ظرفیت‌های این مرکز درمانی برای خدمت‌رسانی به مراجعان را صادر کرد.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -  -  -