سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/04/03 - 08:49
  • تعداد بازدید خبر : 136
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید سرزده بازرس کل استان از شهرداری منطقه دو شهر ایلام/ ملاک ارزیابی نیروها میزان رضایتمندی مردم است

بازرس‌کل استان ایلام به همراه هیأتی متشکل از سربازرس گروه سیاسی قضایی و مسئول فناوری اطلاعات بازرسی کل این استان از شهرداری منطقه دو شهر ایلام به صورت سرزده بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان ایلام: مالک روشنی در این بازدید نحوه خدمات رسانی شهرداری به مردم را به طور کامل و به صورت بازدید از کلیه واحدهای مربوطه مورد نظارت و ارزیابی قرار داد مشکلاتی از قبیل کند بودن سیستم اداری و همچنین عدم استفاده از سامانه‌های برخط در جهت تحقق دولت الکترونیک احصاء نمود و در این خصوص به مسئولین مربوطه تذکراتی ابلاغ نمود.

وی افزود: طبق رویه در بازدیدها و جلسات به همه مدیران تذکر داده شد که نظارت کافی را در مجموعه تحت مدیریت خود در خصوص برخورد با ارباب‌رجوع داشته باشند. ملاک ارزیابی از نیروها میزان رضایتمندی مردم از آنهاست.

روشنی خاطرنشان کرد: بازرسی‌های سرزده از دستگاه‌های خدمات‌رسان نظارت بر نحوه خدمت‌رسانی به مردم بر اساس سیاست‌های سازمان بازرسی کل کشور و از تاکیدات ریاست عالی سازمان است و بر همین اساس بازرسی استان ایلام نیز این موضوع را در دستور کار خود قرار داده و از این طریق بدون واسطه و بصورت مستقیم در جریان مشکلات و گلایه هموطنان قرار می‌گیریم و قطعا تصمیات اتخاد شده بعد از بازدیدها به نفع مردم است.

بازدید سرزده بازرس کل استان ایلام از اداره‌کل مالیاتی استان

بر اساس گزارش دیگری، بازرس کل استان ایلام به همراه مسئول فناوری اطلاعات بازرسی استان و هیأت بازرسی مستقر در اداره کل امور مالیاتی استان به صورت سرزده از اداره مالیاتی استان بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه رسیدگی به اظهارنامه‌های مالیاتی و خدمت‌رسانی به مردم قرار گرفت.

روشنی در این بازدید بر لزوم راه‌اندازی نوبت‌دهی سیستمی و همچنین اتخاد تدابیر در جهت جلوگیری از قطعی سامانه تاکید کرد.

بازرس‌کل استان ایلام با توجه به وجود اپلیکیشن ارائه خدمات به مودیان در بستر اینترنت و عدم نیاز به حضور آنها در اداره مالیاتی به مسئولین مربوطه تاکید کرد که با اطلاع‌رسانی خوب مردم را در جریان چنین خدماتی قرار دهند.

 بازرس کل استان ایلام خواستار اجرای صحیح قوانین و مقررات و حسن جریان امور، حمایت از سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی وجلوگیری ازفرار مالیاتی در فرآیند رسیدگی به اظهارنامه‌های مالیاتی شد.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -  -