سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1400/10/25 - 09:32
  • تعداد بازدید خبر : 775
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید سرزده بازرس‌کل استان یزد از بخش‌های مختلف اداره‌کل پزشکی قانونی استان

بازرس‌کل استان یزد به همراه هیات بازرسی به صورت سرزده از بخش‌های مختلف مجموعه پزشکی قانونی استان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان یزد، حجت‌الاسلام اکبر طالبی از بخش‌های مختلف مرکز آموزشی و تشخیصی آزمایشگاهی پزشکی قانونی یزد از جمله سالن تشریح و آزمایشگاه سم‌شناسی و پاتولوژی و قسمت‌های مختلف اداری و کمیسیون‌های این اداره‌کل بازدید و ضمن گفت وگو با کارکنان بخش‌های مختلف، از نزدیک مشکلات و موانع موجود را مورد ارزیابی و بررسی قرار داد.

بازرس‌کل استان یزد با مثبت ارزیابی کردن خدمات پزشکی قانونی این مرکز گفت: ارتباط دیجیتال این مرکز با دانشگاه علوم پزشکی استان یکی از اقدامات مؤثر این مرکز است که موجب شده تا بالافاصله بعد از مراجعه ارباب‌رجوع به مراکز دانشگاه علوم پزشکی جهت گرفتن عکس و مدارک مثبته پزشکی قانونی، قابل مشاهده و بهره‌برداری پرسنل پزشکی قانونی نیز باشد که این امر خود عاملی در جهت کاهش مراجعات مردمی و مسافرت‌های درون استانی و کاهش هزینه‌ها است.

طالبی افزود: یکی از دیگر کارهای متمایز این مرکز دیجیتال نمودن سوابق و پرونده‌های بیمارستانی مراجعان است که این خود نیز عاملی در کاهش جعل اسناد و مدارک پزشکی ارائه شده به این مرکز می‌شود.  

حجت‌الاسلام طالبی در پایان این دیدار با اشاره به فضای نامناسب نظافت برخی از بخش‌های این مرکز جهت مناسب‌سازی فضای فیزیکی به منظور تکریم ارباب‌رجوع تذکر لازم را ارائه کرد.

همچنین در این دیدار دکتر آیتی مدیرکل پزشکی قانونی استان یزد با ارائه گزارشی در خصوص موانع و مشکلات پروژه سالن تشریح و آزمایشگاه این مرکز که قرار است به زودی به بهره‌برداری برسد، گفت: با توجه به کمبود فضای فیزیکی و نامناسب جهت ارائه خدمات به مردم، افتتاح پروژه سالن تشریح و آزمایشگاه بعد از 15 سال یکی از مهمترین اقدامات این مرکز است.

فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -  -