سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/05/31 - 14:19
  • تعداد بازدید خبر : 368
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید سرزده بازرس‌کل استان سیستان و بلوچستان از برخی دستگاه‌های اجرایی شهرستان هیرمند

بازرس کل استان سیستان و بلوچستان در راس هیأتی متشکل از معاون نظارت و بازرسی، سربازرسان گروه های فرهنگی، سیاسی- قضایی و تعدادی از بازرسان از برخی دستگاه های شهرستان هیرمند بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان سیستان و بلوچستان، محمدرضا شهریاری‌نژاد بازرس‌کل استان سیستان و بلوچستان در ابتدای حضور در شهرستان هیرمند، از شهرداری دوست محمد بازدید و وضعیت حضور کارکنان و نحوه خدمات‌رسانی به مردم را مورد بررسی قرار داده و متناسب با ایرادهای موجود تذکرات لازم با هدف اصلاح موارد ایرادی داده شد. ضمن اینکه با توجه به احتمال وجود سوءجریان، تعدادی از پرونده‌ها و قراردادها توسط هیأت از شهرداری اخذ و برای بررسی دقیقتر به زاهدان منتقل شد.

همچنین شهریاری نژاد از کمیته امداد امام خمینی (ره) هیرمند بازدید کرد و با توجه به ازدحام مددجویان با تعدادی از آن‌ها در خصوص علت مراجعه و خواسته‌هایشان گفتگو کرد.

بازرس کل استان سیستان و بلوچستان در ادامه طی نشستی با امام جمعه و فرماندار شهرستان ضمن معرفی سازمان و اهداف حضور در شهرستان، به بیان مشکلات و نارسایی های موجود و راهکارهای برون رفت از این مشکلات پرداخت.

وی تصریح کرد: بازرسی‌های سرزده از دستگاه‌های خدمات‌رسان در راستای نظارت بر نحوه خدمت‌رسانی به مردم بر اساس سیاست‌های سازمان بازرسی کل کشور و از تاکیدات رئیس سازمان است و بر همین اساس بازرسی کل استان سیستان و بلوچستان نیز این موضوع را در دستور کار خود قرار داده و از این طریق بدون واسطه و به طور مستقیم در جریان مشکلات و نارضایتی هموطنان قرار می‌گیریم و قطعاً تصمیمات اتخاد شده بعد از بازدیدها به نفع مردم خواهد بود.

بازرس‌کل استان سیستان و بلوچستان و هیات بازرسی همچنین از بیمارستان شهدای هیرمند، اداره ورزش و جوانان، اداره بهزیستی و از چاه نیمه های زابل نیز بازدید کردند.

 

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -  -