سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1400/05/11 - 10:41
  • تعداد بازدید خبر : 688
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
خراسان شمالی

بازدید سرزده بازرس‌کل استان خراسان شمالی از شهرداری بجنورد و اداره‌کل تامین اجتماعی استان

بازرس‌کل استان خراسان شمالی با حضور سرزده در بخش خدمات اداری شهرداری مرکزی بجنورد و اداره‌کل تامین اجتماعی استان از نزدیک در جریان کیفیت خدمت‌رسانی و پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان این دستگاه‌ها قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان خراسان شمالی، احمدرضا مهرپرور بازرس‌کل استان به منظور بازدید میدانی در خصوص کیفیت خدمت‌رسانی و پاسخگویی برخی دستگاه‌های پرمراجعه استان به اتفاق معاون و سربازرسان مجموعه بازرسی‌کل استان از بخش خدمات اداری شهرداری مرکزی بجنورد و اداره‌کل تامین اجتماعی استان بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید گفت: بازرسی‌کل استان در راستای پیگیری دستور رییس قوه‌قضاییه و رییس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر نظارت بر نحوه پاسخگویی و خدمت‌رسانی در ادارات و تکریم ارباب رجوع و پرهیز از معطل ماندن مراجعه‌کنندگان ضمن صدور ابلاغ برای بازرسان مستقر در دستگاه‌های مورد نظارت در بازرسی‌های برنامه‌ای و تعریف یک محور جدید در خصوص رسیدگی به کیفیت پاسخگویی به مراجعان، اقدام به صدور ابلاغ برای دیگر بازرسان به منظور رسیدگی و پایش پاسخگویی دستگاه‌های اداری سطح استان به صورت ویژه در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته کرده است. به این منظور بازرسان غیرمستقر ضمن حضور و پیگیری موارد مراجعات و شکواییه‌ها در دستگاه‌ها اقدام به ارائه پیشنهادهای اصلاحی کرده و پس پیگیری اعمال آن نتایج را به سلسله مراتب گزارش می‌کند.

در این بازدید میدانی همچنین بازرس‌کل استان، معاون و کارشناسان بازرسی ضمن گفتگو با تعدادی از  مراجعه‌کنندگان و کارکنان اداری دستگاه­‌ها و بررسی موارد مراجعه، حسب مورد پیشنهاد‌ها و تذکرات لازم را به مسئولان دستگاه‌های مورد بازدید ابلاغ کردند.

فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -  -  -  -