سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/09/22 - 15:30
  • تعداد بازدید خبر : 188
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید بازرس کل گیلان از پروژه آزادراه محدوده رودبار

بازرس کل استان گیلان در راستای اهمیت تکمیل پروژه آزاد راه محدوده رودبار و برطرف کردن مشکلات و چالش‌های این پروژه در محل اجرای این پروژه حاضر شده و بر روند احداث و تکمیل این پروژه نظارت کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان گیلان در این بازدید که رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گیلان، مسئولین اجرای پروژه، نماینده مجری طرح از وزارتخانه راه و شهرسازی نیز حضور داشتند، برخی از موارد و مشکلات از قبیل اختلافات بین دستگاهی با ادارات خدمات‌رسان که در مسیر احداث این آزادراه از تاسیساتی برخوردار هستند و لازم است نسبت به جابجایی و انتقال این تاسیسات به سرعت اقدام کنند و یا لزوم جذب اعتبارات و همچنین حل مشکل وجود برخی معارض در مسیر راه و... بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت و مقرر شد پس از احصاء و اعلام مسئولین اجرای این پروژه و انعکاس آنان به بازرسی استان در خصوص رفع این موانع در اسرع وقت اقدام شود.

در حاشیه این بازدید، مسئولان پروژه از عملکرد برخی از دستگاه‌های دولتی در تاخیر در پاسخگویی به استعلامات و اجرای برخی امور انتقاداتی مطرح کردند که در این راستا مقرر شد موضوع در جلسه‌ای با حضور کلیه  مدیران مربوطه در محل بازرسی‌کل استان گیلان تشکیل و مشکلات مورد بررسی قرار گیرد.

لازم به ذکر است در صورت راه اندازی این پروژه حجم قابل‌توجهی از بار ترافیکی این جاده اصلی کاسته خواهد شد.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -