سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/10/28 - 14:25
  • تعداد بازدید خبر : 220
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید بازرس کل کهگیلویه و بویراحمد از جاده مواصلاتی برفگیر یاسوج به شیراز/ ماشین آلات راهداری نیاز به نوسازی دارد

بازرس‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد در پی بارش برف و احتمال مسدود شدن محور مواصلاتی یاسوج به شیراز (گردنه مله شور) پیش از ظهر امروز از این محور بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد؛ محمدمهدی صالحی در حاشیه این بازدید با توجه به امکانات و تجهیزات موجود عملکرد اداره‌کل راهداری و حمل و نقل استان را مطلوب ارزیابی کرد.

وی با بیان اینکه برخی از محورهای مواصلاتی استان برف‌گیر هستند، گفت: ماشین‌آلات راهداری کهگیلویه و بویراحمد نیاز به نوسازی دارد.

صالحی با اشاره به فرسوده بودن ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین اداره‌کل راهداری استان و اهمیت این موضوع در ارائه بهتر خدمات به مردم از مسئولین متولی خواست تا جهت تجهیز اداره‌کل راهداری به ماشین‌آلات نو و مناسب چاره‌اندیشی کنند.

بازرس کل استان در پایان با تاکید بر ضرورت تخصیص اعتبار ویژه برای نوسازی ماشین‌آلات حوزه راهداری استان، یادآور شد: علاوه بر ناکافی بودت تجهیزات و ماشین آلات راهداری، برخی ماشین آلات سنگین استان مانند لودر، گریدر و بولدوزر، فرسوده شده و کارایی لازم را ندارند.

بر پایه این خبر؛ بازرس‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه سربازرس گروه تولید و توسعه و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از جاده مواصلاتی یاسوج به شیراز (گردنه مله شوره) بازدید کرد و مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان گزارشی از آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی ارائه داد.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی