سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/08/13 - 11:33
  • تعداد بازدید خبر : 238
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید بازرس کل استان یزد از کارخانجات نساجی یزد بافت

بازرس‌کل استان یزد ضمن بازدید از کارخانجات نساجی یزد بافت در جریان مشکلات این واحد تولیدی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان یزد، رضا مختاری بازرس‌کل استان و هیات همراه و جمعی از مدیران اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان به منظور آشنایی با ظرفیت، توانمندی و رفع مشکلات واحد تولیدی و تحقق شعار سال از کارخانه نساجی یزد بافت واقع در شهرستان یزد بازدید کردند.

بازرس کل استان یزد ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف این کارخانه، طی نشستی با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره، مشکلات و دغدغه‌های پیش‌روی این واحد تولیدی قدیمی و نیز به طور خاص این واحد تولیدی که بیش از 1000 کارگر دارد را بررسی کرد.

پس از بحث و تبادل نظر درخصوص مشکلات این واحد تولیدی مقرر شد، پیگیری لازم در خصوص مشکل این واحد تولیدی از دستگاه‌های خدمات رسان برق، گاز و تامین اجتماعی در دستور کار بازرسی کل استان یزد قرار گیرد.

گفتنی است شرکت یزدباف (سهـامی عام) با قدمتی بیش از 60 سال و به عنوان یکی از برترین و بزرگترین کارخانه‌های نساجی ایران دارای واحدهای ریسـندگی، بافندگی، چاپ و تکمیل انواع پارچه‌های پنبه‌ای در زمینی به مساحت 120 هزار مترمربع واقع و انواع پارچه‌های شلواری (جین و کتان)، پیراهنی، ملحفه‌ای، پرده‌ای، مانتویی، چادر مشکی، رومبلی و پتوی سبک با ترکیب پنبه، الیاف مصنوعی و یا مخلوط آنها را تولید می‌کند.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -