سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/08/07 - 12:21
  • تعداد بازدید خبر : 265
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید بازرس کل استان یزد از چهار واحد مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان یزد

بازرس‌کل استان یزد به همراه اعضای ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در استان از چهار واحد تولیدی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان یزد؛ رضا مختاری بازرس کل استان یزد به همراه اعضای ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان یزد و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان، از چهار واحد صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و موانع این واحدها قرار گرفت.

در این بازدید بازرس‌کل استان و اعضای ستاد ابتدا با حضور در شهرک صنعتی مهریز از شرکت هیواد پارس، تولیدکننده تجهیزات پزشکی، آرایشی بهداشتی مستقر در شهرک صنعتی مهریز بازدید و در خصوص رفع موانع تولید خط جدید این شرکت تصمیماتی اتخاذ کردند.

همچنین بازدید از خط تولید جدید شرکت پارس مداد واحدهای تولید کننده نوشت افزار دیگر برنامه بازدید اعضای ستاد بود.

در ادامه از شرکت رنگین الیاف ایساتیس تولیدی نساجی که به دلیل کمبود مواد اولیه با بخشی از ظرفیت تولید مشغول فعالیت است بازدید و جهت رفع این مشکل تصمیماتی اتخاذ شد.

در پایان نیز از واحد شرق جامه یزد نیمه فعال تولید کننده پوشاک در منطقه ویژه اقتصادی تعطیل شده بازدید به عمل آمد و مقرر شد جهت بازگشت این کارخانه به چرخه حمایت‌های لازم توسط ستاد اقتصاد مقاومتی استان صورت گیرد.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -