سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/12/28 - 14:50
  • تعداد بازدید خبر : 337
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید بازرس کل استان یزد از سردخانه‌های ذخیره‌سازی میوه تنظیم بازار شب عید

رضا مختاری بازرس کل استان یزد و مدیرکل تعاون روستایی با حضور در سردخانه‌ و محل‌های ذخیره‌سازی و نگهداری میوه‌های مربوط به طرح تنظیم بازار شب عید نوروز بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان یزد، رضا مختاری گفت: هدف از این بازدید نظارت بر روند اجرای تأمین و توزیع میوه ایام نوروز سال 1402 و توجه ویژه بر نحوه عملکرد و اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار استان در تأمین میوه شب عید می‌باشد که به صورت مستمر و شبانه روز تا پایان طرح، عملکرد این حوزه توسط بازرسی کل استان مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

رضا مختاری با تأکید بر رعایت شیوه نامه‌های ابلاغی و بهداشتی در توزیع میوه و لزوم رعایت حقوق مصرف‌کنندگان تصریح کرد: میوه باید به دست مصرف کننده واقعی برسد، از این‌رو نظم در روند اجرای طرح حائز اهمیت است.

این مقام قضایی تقسیم غرفه‌ها در سطح شهر با اولویت مناطق کم برخوردار، انتخاب افراد سالم و پاک دست در غرفه‌ها جهت تکریم مردم و جلوگیری از هرگونه برخورد نامناسب و حضور غرفه داران در ساعات منظم جهت توزیع میوه با کیفیت را از محورهای ضروری برای نظارت بر میوه شب عید دانست.

در این بازدید بازرس‌کل استان ضمن بررسی امکانات و اقدامات صورت گرفته توسط دستگاه‌های ذی‌ربط علی‌الخصوص تعاون روستایی استان از نزدیک در جریان مقدار و کیفیت میوه‌های ذخیره‌سازی شده و شرایط نگهداری و توزیع این میوه‌ها قرار گرفت و توصیه و تذکرات لازم جهت اصلاح امور و اجرای صحیح مصوبات ستاد تنظیم بازار استان و شیوه نامه‌های اجرایی را ابلاغ کرد.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -  -  -