سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/05/01 - 14:01
  • تعداد بازدید خبر : 274
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بازدید بازرس کل استان گیلان از طرح واگذاری 95 هکتار از اراضی منابع طبیعی جهت کاشت نهال صنوبر

بازرس کل استان گیلان در راستای تقویت نظارت ها و انجام بازدیدهای میدانی با سفر به شهرستان صومعه‌سرا از نزدیک در جریان روند واگذاری اراضی 95 هکتاری منابع طبیعی منطقه به پیمانکار جهت کاشت نهال صنوبر از نوع دلتوئیدس قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان گیلان، سجاد ده‌ده جانی در این بازدید چند ساعته که با حضور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان انجام شد، با اشاره به ضرورت اجرای طرح زراعت چوب در کشور در راستای انجام قانون برنامه ششم توسعه کشور خاطرنشان کرد: به منظور اهمیت اجرای قانون برنامه توسعه، سازمان بازرسی تکالیف ذاتی خود را که نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین در دستگاه‌های اداری است لحاظ و از مدیران سالم و توانمند که در مدار قانون حرکت می‌کنند حمایت خواهد کرد.  

بر اساس گزارش اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان، این واگذاری در راستای طرح ملی زراعت چوب و در قالب قرارداد 10 ساله به بخش خصوصی صورت گرفته است.

گفتنی است شهرستان صومعه‌سرا در غرب استان گیلان مهم‌ترین قطب زراعت چوب از نوع صنوبر در کشور محسوب می‌شود و یکی از اصلی‌ترین منابع درآمدی مردم این منطقه تلقی می‌شود.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -