سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/10/05 - 15:21
  • تعداد بازدید خبر : 240
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید بازرس کل استان گلستان از شرکت کشت و صنعت و داروسازی گیاه اسانس

بازرس کل استان گلستان از شرکت کشت و صنعت و داروسازی گیاه اسانس توسکستان بازدید و مشکلات این شرکت دانش بنیان را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی استان گلستان، عبدالله آقا علیخانی بازرس قضایی و بازرس کل استان گلستان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و در اجرای دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور درخصوص تحقق شعار سال و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، به همراه سربازرس گروه فرهنگی و اجتماعی و هیئت همراه در معیت معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گلستان از شرکت کشت و صنعت و داروسازی گیاه اسانس، تولیدکننده گیاهان دارویی و داروهای گیاهی بازدید به عمل آورد.  

آقا علیخانی در ادامه این بازدید طی نشستی با حضور مسئولان شرکت و دانشگاه علوم پزشکی، مشکلات واحد تولیدی مذکور از جمله نحوه قیمت‌گذاری محصولات توسط سازمان غذا و دارو و زمان‌بر بودن درخواست‌های ارائه شده جهت بررسی در این سازمان و... را مورد بررسی قرار داد.

بازرس کل استان در پایان پس از استماع این مشکلات به سربازرس گروه فرهنگی و اجتماعی ماموریت داد مشکلات این شرکت احصاء و موضوعات از طریق مکاتبه ای با سازمان بازرسی کل کشور به منظور پیگیری رفع این مشکلات از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان غذا و دارو در دستور کار قرار گیرد.

 

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -