سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1399/10/24 - 12:01
  • تعداد بازدید خبر : 383
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
کهگیلویه و بویراحمد

بازدید بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد از شرکت صنایع غذایی بید زرد در گچساران

بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد در سفر به شهرستان گچساران از شرکت صنایع غذایی بید زرد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان کهگیلویه وبویراحمد، در جریان این سفر بازرس‌کل استان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف کارخانه موادغذایی بید زرد در جریان مشکلات آن قرار گرفت و پیگیر حل مشکلات این واحد تولیدی شد.

طی این بازدید مدیرعامل شرکت مذکور ضمن ارائه توضیح در خصوص پتانسیل‌های شرکت، به مشکلات بانکی این واحد تولیدی اشاره کرد و خواستار بررسی نحوه محاسبه سود و جرایم اعمال شده به تسهیلات دریافتی این واحد تولیدی شد.

مدیرعامل این واحد تولیدی با اشاره به قراردادهای منعقده شرکت گفت: در صورت مساعدت و همراهی بانک‌ها در اختصاص تسهیلات سرمایه در گردش به این واحد تولیدی امکان راه‌اندازی کل خطوط تولید و بکارگیری تعداد 125 نفر نیروی انسانی فراهم خواهد شد. این در حالی است که در حال حاضر تنها یک خط تولید آب لیمو فعال بود.

ابوالهادی، بازرس‌کل استان در این بازدید با اشاره به تأکیدات ویژه آیت‌الله رییسی و حجت‌الاسلام درویشیان برای پیگیری مشکلات تولیدکنندگان و رفع موانع تولید، بر همراهی با تولیدکنندگان و پیگیری مشکلات ایشان توسط مجموعه بازرسی‌کل استان تاکید کرد. همچنین مقرر شد مشکلات این واحد تولیدی در کارگروه قضایی رفع موانع تولید استان مطرح و با نظر مساعد با این تولید کننده همکاری شود.

شایان ذکر است درخواست مدیرعامل این شرکت جهت رسیدگی به مشکلات این واحد تولیدی از طرف دفتر رییس قوه‌قضاییه به سازمان بازرسی کل کشور ارجاع شده بود.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -