سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/09/22 - 14:57
  • تعداد بازدید خبر : 194
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید بازرس کل استان چهارمحال و بختیاری از بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد

بازرس کل استان چهارمحال و بختیاری در بازدید از بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد گفت: پرستاران نقش مهم و اساسی در خدمات‌رسانی به بیماران و کاهش دغدغه آنها دارند.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان چهار محال و بختیاری؛ علی احمدی بازرس کل استان همزمان با روز پرستار با حضور در بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد، ضمن تبریک روز پرستار به کادر پرستاری و تجلیل از آن‌ها، از نزدیک در جریان خدمات رسانی به بیماران قرار گرفت.

بازرس‌کل استان چهار محال و بختیاری با بازدید از بخش های مختلف بیمارستان و دیدار چهره به چهره با بیماران بستری، بالاخص کودکان و افراد دارای بیماری خاص، توصیه‌های لازم در جهت رفع مشکلات را به مسئولین ذی‌ربط و رئیس دانشگاه علوم پزشکی و هیات همراه ارائه کرد.

احمدی در بخشی از اظهارات خود اظهار داشت: بخش عمده‌ای از وقت پرستاران در بیمارستان صرف ثبت دستور پزشک در علائم بالینی بیمار و خدمات ارائه شده به بیمار و انعکاس آنها در پرونده‌ها می‌شود. در این راستا ضرورت دارد سیستم‌های هوشمند و ترجیحاً الکترونیکی طراحی تا وقایع مربوطه به هنگام ثبت و وقت پرستاران بیشتر صرف خدمات رسانی به بیماران شود.

در ادامه بازدید با توجه به نقطه نظر برخی بیماران و پرستاران، بازرس‌کل استان و هیات همراه در محل بیمارستان و با حضور مسئولین ذی‌ربط دانشگاه تشکیل جلسه داده و ضمن استماع دیدگاه‌های آن‌ها، برای رفع نارسایی‌ها از جمله تلاش برای تهیه دارو برای بیماران خاص، رهنمودهای لازم را ارائه کردند.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -  -  -