سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1400/04/22 - 16:11
  • تعداد بازدید خبر : 336
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید بازرس کل استان هرمزگان از کارخانه تولید ملزومات دارویی و بهداشتی بر پایه بیوتکنولوژی دریایی

بازرس کل استان هرمزگان در راستای رفع موانع تولید از شرکت دانش‌بنیان حوزه ملزومات دارویی و بهداشتی بر پایه بیوتکنولوژی دریایی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان هرمزگان، در ادامه بازدیدهای مستمر از واحدهای تولیدی در راستای پشتیبانی و رفع موانع تولید،بازرس کل استان در رأس هیاتی از بازرسان از محل تولید محصولات شرکت دانش‌بنیان فناوران زیست سبز دریا شامل تولید ماسک ، الکل و مواد ضدعفونی‌کننده و ملزومات بهداشتی و دارویی بر پایه بیوتکنولوژی دریایی و با استفاده از جلبک‌های دریایی خلیج‌فارس بازدید کرد.

مختاری در جریان این بازدید، بر لزوم حمایت ازاین‌گونه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور تأکید و اظهار داشت: حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان در راستای تولید اقلام بهداشتی مانند ماسک، الکل و مواد ضدعفونی می‌تواند مسئولین و مردم را در کنترل و مقابله با ویروس کرونا یاری دهد.

بازرس کل استان هرمزگان همچنین، با تأکید بر اینکه تولید، مهم‌ترین عنصر مؤثر در اقتصاد مقاومتی است گفت: شرکت‌های تولیدی و دانش‌بنیان حوزه ملزومات بهداشتی و درمانی در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید و رفع نیاز کشور در این روزها، می‌توانند با تولید ملزومات دارویی در راستای رفع نیاز مراکز تحقیقات علمی و دارویی کشور و همچنین ملزومات بهداشتی ازجمله محلول‌های ضدعفونی و انواع ماسک جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا خدمات مؤثری را ارائه نمایند.

در حاشیه این بازدید، بازرس کل استان هرمزگان طی جلسه‌ای با مدیران و کارشناسان شرکت مذکور در خصوص موانع موجود در روند تولید محصولات این شرکت و راهکارهای رفع موانع و همچنین راه‌اندازی خطوط تولید جدید متناسب با نیازهای فعلی تجهیزات بهداشتی استان گفتگو و برای تحقق این مهم  دستورات لازم را صادر کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ضروری است مطابق منویات مقام معظم رهبری یکی از اولویت‌های کاری همه ما رفع موانع تولید باشد تا بتوانیم حمایت لازم را از واحدهای تولیدی و دانش‌بنیان داشته باشیم و با اقدامات جهادی قدم‌های اساسی و ماندگار در راستای شناسایی ظرفیت‌های تولید، توسعه و رفع موانع احصاء شده در مسیر تولید برداریم.

یاسر فاتحی فشتمی
تهیه کننده:

یاسر فاتحی فشتمی

تصاویر

 -  -  -  -  -  -