سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/01/24 - 14:36
  • تعداد بازدید خبر : 504
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید بازرس کل استان هرمزگان از پارک علم و فناوری

بازرس کل استان هرمزگان با هدف بررسی مشکلات و رفع موانع موجود در مسیر شرکت‌های دانش‌بنیان از پارک علم و فناوری بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان هرمزگان، رضا مختاری در جریان این بازدید که رئیس‌کل دادگستری استان و معاونین وی نیز حضور داشتند، ضمن اعلام آمادگی در جهت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، گفت: برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان درخصوص حل مسائل و مشکلات آن‌ها، آمادگی کامل و برنامه منسجم داریم و تمام ظرفیت بازرسی استان را در جهت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان همانند گذشته به کارخواهیم گرفت.

مختاری در ادامه تصریح کرد: ازآنجایی‌که پارک‌های علم و فناوری زمینه فعالیت و رشد ایده‌های نو و خلاقانه مبتنی بر دانش روز دنیا را فراهم نموده و محیطی مناسب برای خلق و توسعه شرکت‌های مبتنی بر دانش و فناوری، از طریق گردهم‌آوردن نهادهای دانش‌بنیان و شرکت‌های خصوصی است، می‌تواند گام‌های مؤثری را در راستای تسهیل تحقق راهبرد انتخابی سال از سوی مقام معظم رهبری داشته باشد.

بازرس کل استان هرمزگان گفت: در جهت بررسی مشکلات و رفع موانع موجود و همچنین حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان تاکنون فعالیت‌های قابل‌توجهی صورت گرفته است. در سال جاری نیز با توجه به برنامه‌ریزی‌ها، اقدامات حمایتی خوبی در نظر گرفته شده است که به زودی عملیاتی خواهند شد.

کلمات کلیدی
یاسر فاتحی فشتمی
تهیه کننده:

یاسر فاتحی فشتمی

تصاویر

 -  -