سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/02/31 - 14:48
  • تعداد بازدید خبر : 160
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بازدید بازرس کل استان مازندران از حوزه‌های حمل و نقل ریلی و جاده‌­ای

بازرس‌کل استان مازندران به منظور بررسی وضعیت حمل و نقل حوزه‌های ریلی و جاده‌­ای استان در راس هیاتی با حضور در ایستگاه­‌های راه آهن پل سفید و ورسک، ضمن بازدید از مسیر ریلی یاد شده از وضعیت خدمات مسافربری و جابه ­جایی کالا، وضعیت نگهداری ناوگان و تجهیزات امدادی در حوزه ریلی بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان مازندران، علی گرمه‌ئی بازرس کل استان مازندران با حضور در بخش‌­های مختلف ایستگاه‌­های مسیر، وضعیت معیشتی و ایمنی کارگران خط را بررسی و پس از استماع نظرات و پیشنهادهای آنان، دستور لازم را در این خصوص صادر کرد.

همچنین بازرس کل استان، در راستای پیگیری مشکلات موجود در عملیات اجرایی احداث پل مجاور ایستگاه راه آهن پل سفید، ضمن مذاکره تلفنی با مدیران‌کل استان، لزوم اقدام موثر و تسریع در اجرای پروژه و برقراری ایمنی را مورد تاکید قرار داد.

گرمه‌­ئی در ادامه از تونل‌های محور سوادکوه نیز بازدید به عمل آورد و حسب دستور وی، رفع مشکلات روشنایی تونل­‌ها با مهلت 3ماهه در دستورکار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌­ای استان قرار گرفت.

گفتنی است پس از این بازدید و به منظور حصول نتیجه مطلوب، پیگیری موضوعات در قالب نظارت مستمر در دستور کارگروه امور تولیدی بازرسی کل استان قرار گرفته است.

 

 

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -  -  -  -  -  -