سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1403/02/31 - 14:17
  • تعداد بازدید خبر : 91
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید بازرس کل استان قم از شهرک صنعتی مبلمان قم

بازرس کل استان قم در راس یک هیات از شهرک صنعتی مبلمان قم بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان قم، حجت‌الاسلام محمود طالبی بازرس‌‎کل استان به همراه معاون نظارت و بازرسی و سربازرسان گروه‌های امور تولیدی واقتصادی و با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان، از شهرک صنعتی چوب و مبلمان قم بازدید کرد و از قم به عنوان مهد هنر صنعت مبلمان یاد کرد .

بازرس‌کل استان قم در بازدید از شهرک صنعتی قنوات با اشاره به قدمت دیرینه هنر صنعت مبل و منبت و مصنوعات چوبی، افزود: 4000 واحد صنعتی و صنفی با اشتغال مستقیم بیش از 20هزار نفر، نقش بسیار مهمی در صنایع کوچک و متوسط استان ایفا می‌کند.

طالبی گفت: بسیاری از اسکلت‌های چوبی مبلمان پایتخت از قم تأمین می‌شود و تنها با یک رنگ و رویه مناسب با ارزش افزوده بسیار بالاتر به فروش می‌رسد. اما متاسفانه با وجود این ظرفیت فوق‌العاده در استان، هنوز برندسازی و تبلیغات مناسب و درخور شأن این صنعت صورت نپذیرفته است.

بنا بر دستور بازرس‌کل استان قم به جهت معرفی این هنر و صنعت به جامعه، تشکیل کارگروه تخصصی برای بررسی و حل مشکلات پیش‌روی این صنعت و تبلیغات گسترده در استان در دستور کار قرار گرفت.

در جلسه برگزار شده با حضور مدیران واحدهای تولیدی شهرک صنعتی قنوات تصمیمات خوبی از جمله نصب رایگان بیلبورد معرفی شهرک چوب در اتوبان‌های مواصلاتی و تسهیل راه‌های دسترسی به شهرک صنعتی قنوات و... اتخاذ شد.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -