سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/04/07 - 13:33
  • تعداد بازدید خبر : 330
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

بازدید بازرس کل استان تهران از پروژه‌های نیمه‌تمام شهر پردیس در هفته قوه قضاییه

بازرس کل استان تهران در هفته قوه قضاییه از پروژه‌های نیمه تمام شهر پردیس بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان تهران، افشین سهراب‌خان بازرس‌کل استان تهران به همراه کارکنان بازرسی کل استان در اولین روز از هفته قوه قضاییه با حضور در بهشت زهرا(س) با شهدای والامقام هفتم تیر، دفاع مقدس و مدافعان حرم تجدید میثاق کرد.

همچنین پس از حضور در بهشت زهرا (س) بازرس‌کل استان تهران به همراه معاونین و سربازرسان با حضور در پارک علم و فناوری اسلامشهر از واحدهای دانش بنیان این مرکز بازید و ضمن برگزاری جلسه با مدیران شرکت‌های دانش بنیان مشکلات و موانع این شرکت‌ها را بررسی و در برخی موارد راهکار لازم را ارائه کدند.

سفر به شهر پردیس و بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام این شهر از جمله برنامه‌های دیگر بازرسی‌کل استان تهران در هفته قوه قضاییه است.

سهراب خان در دومین روز از هفته قوه قضاییه، به همراه معاونین و سربازرسان با حضور در شهر جدید پردیس از پروژه‌های نیمه تمام «تصفیه‌خانه شهر پردیس»، «واحدهای نیمه ساز مسکن مهر در فاز 8 و 11 » و «راه‌سازی مسیرهای دسترسی به فاز 8 شهرجدید پردیس» بازدید کرد.

بازرس کل استان تهران در گفت‌وگو با مسئولین شرکت عمران پردیس، مشکلات و موانع موجود در جهت تسریع روند اتمام پروژه‌ها را بررسی کرد.

همچنین سهراب خان در سفر به شهر پرند ضمن حضور در نماز جمعه این شهر، پیش از خطبه‌های نماز جمعه طی سخنانی وظایف و اختیارات سازمان بازرسی کل کشور را تشریح کرد.

بازرس کل استان تهران پس از اقامه نماز در محل مصلای شهر پرند با برگزاری میز خدمت پاسخگوی مردم این شهرستان شد. وی در سفر به پرند با امام جمعه این شهر نیز دیدار و گفت وگو کرد.

بازدید سرزده از ادارات کل امور مالیاتی مرکز و غرب تهران برنامه بازرسی کل استان تهران در چهارمین روز از هفته گرامیداشت قوه قضاییه است. در این بازدیدها مشکلات و دلایل نارضایتی مودیان مورد بررسی میدانی قرار گرفت.

بازرس کل استان تهران در پنجمین روز از هفته قوه قضاییه به همراه معاونین و سربازرسان به صورت سرزده از شهرداری صفادشت به عنوان یکی از دستگاه‌های خدمت‌رسان در حوزه استان تهران بازدید کرد و در گفت‌وگو با مراجعان از نزدیک در جریان دیدگاه‌ها آن‌ها قرار گرفت.

پس از بازدید از شهرداری صفادشت، بازرس کل استان تهران به همراه معاونین با حضور در خانه شهید مدافع حرم حسین همتی و شهید دوران دفاع مقدس حسین حسین‌آبادی از خانواده‌های معزز شهدا تجلیل و قدردانی به عمل آورد.

بازرس کل استان تهران در ششمین روز از هفته قوه قضاییه با حضور در مسجد احباب الحسین(ع) پس از اقامه نماز جماعت، سخنرانی کرد و با برگزاری میز خدمت مسائل و مشکلات مردم را پیگیری کرد.

به اساس این گزارش در روز هفتم روز بزرگداشت قوه قضاییه ملاقات مردمی با مسئولین بازرسی‌کل استان تهران انجام شد و مراجعان به صورت حضوری به بیان مشکلات خود با بازرس‌کل، معاونین و سربازرسان پرداخته و موضوعات احصاء شده به منظور پیگیری در دستور کار گروه‌های بازرسی قرار گرفت.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -