سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/09/06 - 12:27
  • تعداد بازدید خبر : 76
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید بازرس کل استان ایلام از یک مدرسه/ گفتگو با دانش آموزان

بازرس کل استان ایلام با حضور در مدرسه شهید احمد کرمی ایلام با دانش آموزان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان ایلام، مالک روشنی به همراه حجت الاسلام ساجدی  امام جماعت بازرسی کل استان، درویشی مدیر کل آموزش و پرورش و تعدادی از معاونین جهت سرکشی و دیدار با دانش آموزان شهید احمد کرمی در این مدرسه حضور یافتند.

 وی خطاب به دانش آموزان گفت: در این برهه از زمان و شرایط سنی شما، بهترین دوست و مشاور شما، والدین و معلمین هستند چرا که تمام سعی و تلاش خود را در جهت پیشرفت و موفقیت شما در هم در عرصه تحصیلی و هم علمی و هم اجتماعی به کار می‌گیرند و به عقیده بنده  بعد از پدر و مادر هیچ کسی دلسوزتر از معلم برای جوانان و نوجوانان ما نیست.

بازرس کل استان ایلام در ادامه با اشاره‌ای به جوانان و نوجوانان دهه ۶۰ نیز بیان کرد: در اوایل جنگ تحمیلی شرایط به نحوی بود که هم سن وسال‌های شما در صفوف نام نویسی برای جبهه و دفاع از کشور بودند.

وی افزود: در حال حاضر باید تمام فکر و برنامه  شما دانش آموزان متمرکز بر تحصیل و کسب علم همراه با معرفت دینی و اخلاقی باشد و این مهم‌ترین کمک شما در حال حاضر به این کشور و نظام است چرا که آینده کشور به دستان شما رقم می‌خورد.در انتخاب دوست نهایت دقت را داشته باشید و با انجام به موقع عبادات و ارتباط با خدا خود را در برابر شیاطین زمانه بیمه کنید.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -