سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/04/06 - 12:12
  • تعداد بازدید خبر : 342
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید بازرس کل آذربایجان غربی از پایانه مرزی رازی

بازرس کل استان آذربایجان غربی در پنجمین روز از هفته قوه قضاییه از پایانه مرزی رازی سرزده بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان آذربایجان غربی، روح‌الله محبوبی بازرس‌کل استان آذربایجان غربی در پنجمین روز از هفته قوه قضاییه به همراه مدیران اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و فرمانداری خوی از پایانه مرزی رازی بصورت سرزده بازدید کرد.

در این بازدید روح‌الله محبوبی ضمن استماع شکایات و گلایه‌ها و درخواست‌های مسافران پیرامون فضای پایانه، محوطه، نحوه برخورد مسئولین و مدت زمان انجام امور گمرکی و... از بخش‌های مختلف پایانه و واحدهای مستقر (من جمله امور گمرکی، پلیس امنیت، مرزبانی، بخش پایش سوخت) بازدید کرد.

در این راستا به منظور در راستای بررسی دلایل تاخیر در بهره‌برداری از ساختمان جدید پایانه که منجر به ایجاد ازدحام و سوء‌استفاده برخی از افراد سودجو می‌شود، جلسه‌ای با مسئولین امر و مشاور پروژه برگزار و توضیحات لازم از سوی اشخاص مذکور ارائه شد‌.

پایانه مرزی رازی در سال ۱۳۸۶ تأسیس و در سال ۱۳۹۰ رسمی شده است. این پایانه شامل ۹ هکتار ایست اختیاری و ۳ هکتار ایست اجباری بوده و سالن مسافری و تجاری آن ۸۰۰۰ مترمربع و دارای ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی و مبلغ برآورده اولیه آن ۶۵۲ میلیارد ریال می‌باشد.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی