سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/04/14 - 10:57
  • تعداد بازدید خبر : 216
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بازدید بازرس‌کل کهگیلویه و بویراحمد از شرکت دانش بنیان زیست‌گرده افشان دنا/ مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان با جدیت پیگیری می‌شود

بازرس‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد از شرکت زیست‌گرده افشان دنا بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات این شرکت قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد: محمدمهدی صالحی در حاشیه این بازدید گفت: بازرسی‌کل استان در چارچوب وظایف قانونی خود مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان را با جدیت پیگیری می‌کند.

وی افزود: عمده مشکلات شرکت دانش‌بنیان زیست‌گرده افشان دنا در حوزه‌های بانکی و شهرداری بوده که در راستای وظایف قانونی پیگیر رفع مشکلات موجود هستیم.

در ادامه این بازدید طی نشستی با حضور مدیرعامل بانک کشاورزی استان و سربازرس گروه اقتصادی و زیربنایی مشکلات شرکت دانش‌بنیان زیست گرده افشان دنا مطرح و مقرر شد بانک در راستای قوانین و مقررات در تسریع اعطای تسهیلات نهایت همکاری را داشته باشد.

بر پایه این گزارش؛ بازرس‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاون نظارت و بازرسی، رئیس پارک علم و فناوری استان از شرکت دانش‌بنیان زیست گرده افشان دنا بازدید و در جریان مشکلات این شرکت قرار گرفت. 

انتهای پیام//

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -