سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/09/02 - 12:56
  • تعداد بازدید خبر : 168
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید بازرس‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد از داروخانه‌های شهر یاسوج/نظارت بر اجرای طرح دارویار با جدیت پیگیری می‌شود‎

بازرس کل استان کهگیلویه وبویراحمد به منظور بررسی کمبود اقلام دارویی از برخی داروخانه های شهر یاسوج بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان کهگیلویه و بویراحمد؛ محمدمهدی صالحی درحاشیه  این بازدید گفت: این بازدید با هدف نظارت بر اجرای طرح دارویار به منظور بررسی کمبود اقلام دارویی در استان انجام شده است.

وی  افزود: فروش سبد دارویی، الزام داروخانه‌ها به خرید داروها و یا مکمل‌های غیرضرور در ازای دریافت داروهای اساسی مثل آنتی‌بیوتیک‌ها سرم‌ها و همچنین نحوه توزیع اقلام دارویی، داروهای که بیشترین کمبود را دارند، عملکرد معاونت غذا و دارو و نظارت بر نحوه عملکرد شرکت‌های دارویی تولید کننده و شرکت‌های پخش دارو از دیگر اهداف بازرسی‌کل استان در این بازدید بود.

‎بازرس‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: عدم ارائه فاکتور به تمامی بیماران، وجود مغایرت برخی اقلام دارویی در سامانه تیتک، کمبود چشمگیر داروهای آنتی‌بیوتیک و... از جمله مشکلات عمده‌ای بود که در این بازدید مشاهده و دستورات و تذکرات لازم در خصوص رفع این مشکلات داده شد

صالحی تاکید کرد: بازرسی کل استان با جدیت نظارت بر اجرای طرح دارویار را پیگیری می‌کند. بر پایه این خبر؛ بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه سربازرس و بازرس گروه فرهنگی و اجتماعی، و نماینده معاونت غذا و دارو به هدف بررسی کمبود اقلام دارویی از بیمارستان‌ها و داروخانه‌های شهر یاسوج بازدید کردند.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی