سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/06/02 - 12:47
  • تعداد بازدید خبر : 429
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید بازرس‌کل استان هرمزگان از کالاهای اساسی متعلق به شرکت پشتیبانی امور دام

بازرس‌‌کل استان هرمزگان از محموله‌­های حاوی گوشت گوساله و مرغ منجمد متعلق شرکت پشتیبانی امور دام در بندر شهید رجایی و انبارهای آن شرکت در خارج از بندر شهید رجایی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان هرمزگان، رضا مختاری به همراه مدیرکل پشتیبانی امور دام و رئیس اداره امور کانتینر و رئیس اداره امور بندری بندر شهید رجایی از محموله‌­های حاوی گوشت گوساله و مرغ منجمد شرکت پشتیبانی امور دام در بندر شهید رجایی و انبارهای آن شرکت در خارج از بندر شهید رجایی بازدید کرد.

بازرس‌کل استان هرمزگان در این بازدید ضمن بررسی آخرین وضعیت کشتی حامل محموله جو به وزن 66.000 تن مستقر در لنگرگاه بندر شهیدرجایی دستورات لازم جهت تسریع در فرآیند ترخیص کالاهای اساسی و تخلیه کشتی حامل جو را صادر کرد.

مختاری در حاشیه این بازدید ضمن اشاره به اهمیت تسریع در روند ترخیص کالاهای اساسی موردنیاز مردم تاکید کرد: به جهت جلوگیری از کمبود و در نتیجه گرانی و ایجاد مشکلات و حتی احتمال سپری شدن تاریخ انقضای محموله­ها ضرورت دارد در این ‌خصوص دستگاه‌­های دخیل در امر واردات کالاهای اساسی تمهیدات لازم را پیش‌بینی تا شاهد هیچ‌گونه کمبودی جهت تامین این‌گونه کالاها در کشور نباشیم.

وی همچنین در ادامه با تاکید بر هم­افزایی و همکاری بیشتر دستگاه‌­های مسئول در ترخیص کالا اظهار داشت: انتظار است دستگاه‌های مرتبط در این حوزه تمام توان و ظرفیت خود را در راستای رفع موانع و مشکلات به کار گیرند.

بازرس‌کل استان هرمزگان در پایان تصریح کرد: بازرسی‌کل استان هرمزگان با برگزاری بازدیدها و جلسات متعدد با دستگاه­‌های ذی‌ربط با استفاده از ظرفیت­‌های قانونی خود، زمینه مرتفع شدن مشکلات، رفع موانع و در نتیجه بهتر شدن وضعیت ترخیص کالاهای ضروری و تعیین تکلیف کالاهای رسوب شده را فراهم می‌کند.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -