سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1400/04/02 - 10:40
  • تعداد بازدید خبر : 503
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
زنجان

بازدید بازرس‌کل استان زنجان از شرکت شهرک‌های صنعتی استان

بازرس‌کل استان زنجان از شرکت شهرک‌های صنعتی استان بازدید و با مدیران این مجموعه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان زنجان، ابوالفضل خمسه بازرس‌کل استان در این دیدار با تأکید بر لزوم استفاده بیش‌ازپیش از فن‌آوری‌های نوین در اقدامات شرکت شهرک‌های صنعتی استان به ویژه در نظارت بر میزان پیشرفت طرح‌های اراضی واگذارشده، به ظرفیت هیات امنای شهرک‌ها اشاره و گفت: با توجه به ضعف کمی نیروی انسانی، لازم است شرکت برنامه‌ریزی لازم در جهت بهره‌مندی از مشارکت حداکثری هیات امنای شهرک‌ها در امور داخلی شهرک را محقق کند.

خمسه در ادامه ضمن اشاره به لزوم دقت فراوان در اهلیت سنجی متقاضیان دریافت زمین اظهار داشت: حسب بررسی‌های به‌عمل‌آمده، مهم‌ترین علت شناسایی‌شده در حبس اراضی شهرک‌های استان طی سال‌های اخیر تاکنون به دلیل عدم احراز اهلیت متقاضیان دریافت زمین بوده است که لازم است شرکت از هم‌اکنون با برنامه‌ریزی جامع و تعیین شاخص‌های لازم توجه بیشتری در احراز اهلیت متقاضیان داشته باشد.

وی با تأکید بر لزوم وجود شناسنامه الکترونیکی شفاف در هر شهرک صنعتی تصریح کرد: اطلاعات کلی هر شهرک شامل اقدامات زیربنایی و روبنایی انجام‌شده، مساحت اراضی قابل‌ واگذاری، اراضی واگذارشده، میزان پیشرفت هر یک از طرح‌های اراضی واگذارشده و تطبیق با میزان مورد انتظار، تعداد و ظرفیت اشتغال و تولید ایجادشده و... بایستی به هنگام در شناسنامه مذکور درج و قابل بهره‌برداری نظارتی باشد.

بازرس کل استان در پایان با اعلام آمادگی مجدد بازرسی‌کل استان در حمایت از اقدامات موافق با مقررات قانونی در شرکت مذکور گفت: یکی از اهداف پیش‌بینی‌شده از سال 1399 در بازرسی‌کل استان پشتیبانی و رفع کامل موانع موجود در عدم تکمیل واحدهای صنعتی در شهرک‌های مذکور بوده که در انجام این تکلیف که از سال قبل نیز آغاز گردیده مصمم بوده و با هرگونه ترک فعلی قاطعانه برخورد خواهیم نمود.

شایان‌ذکر است در ابتدای جلسه آقای عباسی به عنوان رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان به اتفاق معاونین و مدیران شهرک‌های استان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات به‌عمل‌آمده و مشکلات موجود شرکت از شناسایی و اعلام نارسایی‌ها و پیشنهادهای ارائه‌شده طی بازرسی به‌عمل‌آمده در سال 1399 و استمرار پیگیری‌های بازرسی‌کل استان و تشکیل کمیته سه‌جانبه با حضور دادستان مرکز استان، بازرسی‌کل استان و شرکت شهرهای صنعتی تشکر و قدردانی به عمل آوردند.

 

فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -