سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/03/07 - 11:51
  • تعداد بازدید خبر : 282
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید بازرس‌کل استان زنجان از شرکت دانش‌بنیان پدیده/ صدور دستورات برای رفع موانع پیش روی شرکت

بازرس‌کل استان زنجان از شرکت شیمی غرب از شرکت‌های هلدینگ گروه صنعتی گلرنگ در شهرک صنعتی نوآوران زنجان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان زنجان، در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و ابلاغیه رئیس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر حمایت از تولید دانش‌بنیان ابوالفضل خمسه بازرس‌کل استان به اتفاق بازرسان و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و هیات همراه، از شرکت در حال احداث پدیده شیمی غرب واقع در شهرک صنعتی نوآوران بازدید کردند.

ابوالفضل خمسه بازرس‌کل استان زنجان در نشست با مدیران این شرکت‌ ضمن تشریح سیاست‌ها و برنامه‌های عملیاتی بازرسی‌کل استان، بر حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و رفع موانع تولید توسط بازرسی، تأکید کرد.

مدیر شرکت مذکور ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های بازرسی‌کل استان در رفع موانع سابق و در ادامه بازدید از مراحل و پیشرفت احداث این شرکت افزود این پروژه در چهار فاز در زمینی به متراژ 33250 مترمربع با هزینه 350 میلیارد تومان در حال اجرا می باشد.

وی افزود: فازهای اول و دوم آن با پیشرفت 90 درصدی در سی‌ام تیرماه سال جاری افتتاح خواهد شد و بیش از 500 نفر به صورت مستقیم مشغول به فعالیت خواهند شد.

محسن عباسی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان نیز در این جلسه گفت: زمین شرکت مذکور که در داخل شهرک صنعتی نوآوران قرار دارد پس از خلع ید اراضی که با حمایت و پشتیبانی بازرسی‌کل استان و آزادسازی منابع صورت گرفت به شرکت مذکور تخصیص داده شده است.

بر اساس این گزارش سه فاز از چهار فاز این شرکت با استفاده از فن‌آوری‌های شرکت‌های مختلف دانش‌بنیان داخلی می‌باشد. و توسط موسسات و شرکت‌های داخلی طراحی و ساخته شده است. این نوع کارخانجات تاکنون به صورت کاملا وارداتی وارد کشور و نصب می‌شد.

در ادامه بازدید از شرکت مذکور مقرر شد موانع ایجاد شده برای شرکت مذکور پیرامون ارائه باقی مانده تسهیلات بانکی و اختلاف با شرکت خدماتی شهرک‌های صنعتی پیگیری و در اسرع وقت رفع گردد.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -  -  -  -  -