سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/04/05 - 14:37
  • تعداد بازدید خبر : 296
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید بازرس‌کل استان خراسان رضوی از شرکت دانش‌بنیان طلایه

بازرس کل استان خراسان رضوی و رئیس منطقه 2 سازمان ضمن بازدید از شرکت طلایه در جریان مشکلات این شرکت دانش‌بنیان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام موسی فتوحی در راستای حمایت از  شرکت‌های تولیدی دانش‌بنیان و در ادامه برنامه­های منظم هفتگی به همراه جمعی از معاونان و سربازرسان بازرسی کل استان از شرکت دانش بنیان طلایه (طراح و تولید کننده کنتور و کیت­های انشعاب آب و فاضلاب) بازدید کرد.

رئیس منطقه (2) سازمان و بازرس کل خراسان رضوی از بخش­های مختلف و مراحل تولید این شرکت بازدید و با مدیران و کارکنان این شرکت­ گفت‌وگو و از نزدیک در جریان مشکلات و موانع فعالیت و توسعه این واحد تولیدی قرار گرفت.

در پایان این بازدید نیز، جلسه‌ای با حضور رئیس هیأت مدیره و مدیران این شرکت برگزار که در این جلسه مدیران  شرکت ضمن معرفی محصولات دانش‌بنیان شرکت، موانع و مشکلات موجود در زمینه فعالیت شرکت را تشریح کردند.

فتوحی نیز ضمن تبیین سیاست­های سازمان بازرسی کل کشور در جهت حمایت از تولید دانش‌بنیان و تاکید بر حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، دستورات لازم را در راستای بررسی موارد مطرح شده و تسریع رفع مشکلات شرکت از جمله در زمینه تولید و عرضه کنتورهای هوشمند آب صادر کرد.

 

فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -