سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1400/06/01 - 13:33
  • تعداد بازدید خبر : 561
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بوشهر

بازدید بازرس‌کل استان بوشهر از پروژه‌های عمرانی در گناوه و دیلم

اسحاق شهبازی بازرس‌کل استان به همراه سربازرس گروه تولیدی از چهار پروژه عمرانی مهم در شهرستان‌های گناوه و دیلم بازدیدکرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان، در این بازدید که مدیرکل، معاونین، مشاورین و ناظرین طرح‌ها بازرس‌کل استان را همراهی می‌نمودند، از پروژه‌های احداث پل باکسی پیش‌ساخته محور شیف گناوه، تعریض و اجرای آسفالت کمربندی گناوه به دیلم، قطعه اول بهسازی و تعریض محور دیلم به عامری و قطعه دوم بهسازی و تعریض محور دیلم به عامری بازدید به عمل آمد.

اسحاق شهبازی در بازدید از محل پروژه‌ها و ملاحظه نسبت پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه‌ها و همچنین پیشرفت فیزیکی نسبت به برنامه زمان‌بندی، طی جلسه جداگانه در محل کارگاه هر پروژه، مشکلات موجود را احصاء و دستور پیگیری آنها را صادر نمود.

با عنایت به مشکلات پروژه قطعه دوم بهسازی و تعریض محور دیلم به عامری با میراث فرهنگی، ضمن تماس با معاون امور عمرانی استاندار، مقرر گردید جلسه‌ای با حضور سربازرسان فرهنگی و تولیدی و مدیران راهداری و میراث فرهنگی در دفتر وی برگزار و نسبت به حل مشکل و امکان ادامه پروژه اتخاذ تصمیم گردد که جلسه برگزار و مقرر گردید مدیران دستگاه‌های مذکور جهت حل مشکل به اتفاق از پروژه بازدید و نتیجه به معاون استاندار و بازرسی‌کل استان اعلام نمایند.

همچنین با توجه به اختلاف پیمانکار قطعه اول بهسازی و تعریض محور دیلم به عامری با کارفرما، مقرر گردید جلسه‌ای با حضور نمایندگان بازرسی‌کل استان برگزار و در صورت عدم همکاری پیمانکار نسبت به اعمال ماده (46) شرایط عمومی پیمان و خلع ید وی اقدام گردد. مضافاً اینکه نسبت به رفع معارض فیبر نوری و پایه‌های برق با مدیران مربوطه طی بازدید، تماس برقرار که اجازه ادامه اجرای پروژه داده شد و تأکید گردید به منظور پرهیز از مشکلات آتی، به طور مکتوب موافقت را نیز اعلام نمایند.

همچنین مقرر گردید دستگاه مذکور با قید تسریع، نسبت به اعلام فهرست مطالبات پیمانکاران به منظور تهاتر با بانک‌های استان اقدام نماید.

 

فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -