سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1400/02/21 - 13:13
  • تعداد بازدید خبر : 343
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید بازرس‌کل استان بوشهر از واحدهای مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر

بازرس‌کل استان بوشهر در راستای حمایت از تولید، از دو واحد مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان بوشهر، اسحاق شهبازی در این بازدید که با همراهی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی صورت گرفت، از شرکت دانش‌بنیان بازرسی فنی و مجتمع آزمایشگاهی شاخه زیتون لیان و همچنین شرکت سیم و کابل لیان بازدید کرد.

بازرس‌کل استان ضمن تقدیر از پیگیری مسائل و مشکلات شرکت‌های فعال در منطقه و اعلام آن به بازرسی‌کل جهت انجام بازدید و شناخت نسبت به موانع آن‌ها به منظور پیگیری و رفع مشکلات اظهار داشت: تلاش بر این است که با همکاری همه نهادها و دستگاه‌های مربوطه زمینه را برای رفع مشکلات واحدها فراهم سازیم.

وی به ظرفیت‌های قانونی از جمله شورای هماهنگی دستگاه‌های نظارتی، کارگروه اقدام و ستاد اقتصاد مقاومتی در راستای رفع مشکلات تولید و سرمایه‌گذاری اشاره کرد و مدیرعامل منطقه ویژه و مدیران واحدهای تولیدی نیز از نوع نگاه سازمان بازرسی به حوزه تولید و اشتغال تقدیر کردند.

در پایان مقرر شد در خصوص تامین نقدینگی لازم و بخش جرائم دیرکرد طی جلسه‌ای با حضور مدیران بانک عامل بررسی و حداکثر مساعدت انجام شود. همچنین ضرورت استفاده از ظرفیت واحدهای تولیدی و ارائه سفارش کالا و خدمات با اولویت واحدهای تولیدی در سطح استان مورد تأکید قرار گرفت.   

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -