سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1400/04/05 - 12:41
  • تعداد بازدید خبر : 604
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بوشهر

بازدید بازرس‌کل استان بوشهر از سد دالکی

بازرس‌کل استان به همراه مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر و دیگر مدیران از روند اجرای سد دالکی در شهرستان دشتستان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان بوشهر، اسحاق شهبازی بازرس‌کل استان ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام‌شده، اجرای چنین پروژه‌هایی را نقطه عطفی در جهت عمران و آبادی منطقه، اشتغال جوانان و امیدواری مردم دانست.

شهبازی خاطرنشان کرد: تمامی تلاش خود را در جهت رفع موانع موجود به منظور رفع نیاز کشاورزان و پیگیری‌های لازم به‌منظور تسریع در اجرای این پروژه‌ها، بکار خواهد گرفت.

در این بازدید علی محمدی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای بوشهر ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت سد و پیشرفت فیزیکی آن گفت: سد دالکی یکی از مطالبات مهم و اولویت‌دار کشاورزان در شهرستان دشتستان است که شرکت سهامی آب منطقه‌ای استان نیز با وسواس و حساسیت خاصی آن را دنبال می‌کند.

وی افزود: علیرغم مشکلات موجود که از مهم‌ترین آن‌ها نقدینگی و تأمین منابع مالی است و گاهی اوقات آهنگ اجرای این پروژه را نیز با فراز و نشیب‌هایی همراه کرده است، ولی روند اجرای آن را تحت هیچ شرایطی متوقف نکرده است؛ به‌طوری‌که تلاش همکاران ما در شرکت و نیز استمرار زحمات شبانه‌روزی عوامل اجرایی در چند جبهه مختلف کاری، خود گواهی بر این مدعاست.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر ضمن تشکر از حضور مدیرکل سازمان بازرسی و بازدیدهای دوره‌ای دیگر مدیران و مسئولین استانی، ابراز امیدواری کرد این بازدیدها به رفع موانع و مشکلات پروژه و همچنین پشتیبانی از تلاش‌های عوامل اجرایی، به‌منظور تسریع در اجرای طرح‌های توسعه منابع آب شرکت سهامی آب‌منطقه‌ای استان بیانجامد.

گفتنی است در این بازدید زراعتگر سربازرس گروه اقتصادی سازمان بازرسی؛ تویل معاون طرح و توسعه شرکت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر و کدخداپور نماینده مجری طرح سد دالکی حضور داشتند.

فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -