سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/03/29 - 09:50
  • تعداد بازدید خبر : 451
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بازدید بازرس‌کل استان اصفهان از بیمارستان شهدای لنجان زرین‌شهر

بازرس‌کل استان اصفهان و رئیس منطقه 6 سازمان بازرسی در راس هیاتی متشکل از سربازرسین گروه امور فرهنگی و گروه شهرداری‌های بازرسی‌کل استان از بیمارستان شهدای لنجان زرین شهر بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان اصفهان، در بازدید محمدمهدی طباطبایی از بیمارستان شهدای لنجان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، رئیس بیمارستان شهدای لنجان، رئیس شبکه بهداشت، شهردار زرین شهر و رئیس شورای شهر مشکلات این بیمارستان را تشریح کردند.

بازرس‌کل استان اصفهان با تاکید بر ضرورت اجرای طرح توسعه بیمارستان گفت: طرح توسعه این بیمارستان باید با چشم‌انداز بلندمدت انجام شود و تمامی زیرساخت‌ها نیز برای بیمارستان مهیا گردد.

طباطبایی تصریح کرد: در طرح توسعه بیمارستان باید مباحث قانونی آن در نظر گرفته شود و شهرداری و شورای شهر هم به عنوان نماینده مردم بایستی دغدغه مشکلات شهری از جمله پارکینگ و ازدحام رفت و آمد بیماران را در این طرح توسعه در نظر بگیرند.

وی با تشریح موانع قانونی و دغدغه‌های موجود گفت: جلسه کارشناسی با حضور نماینده دانشگاه علوم پزشکی، اداره‌کل راه و شهرسازی، شهرداری زرین شهر و بازرسی‌کل استان در محل معاونت عمرانی استانداری اصفهان جهت بررسی موانع و ارائه راهکارهای قانونی تشکیل شود.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -