سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1400/05/05 - 11:54
  • تعداد بازدید خبر : 512
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
آذربایجان شرقی

بازدید بازرس‌کل استان آذربایجان شرقی از شرکت‌های دانش‌بنیان استان

بازرس‌کل استان آذربایجان شرقی و رییس منطقه 5 سازمان بازرسی کل کشور در رأس هیاتی از بازرسان این بازرسی‌کل از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان آذربایجان‌شرقی، علی کرمی بازرس‌کل استان در حاشیه بازدید از پارک علم و فناوری استان بر لزوم حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور تأکید و اظهار داشت: بر اساس فرامین مقام معظم رهبری، پیشرفت و پیشبرد شرکت‌های تولیدی دانش‌بنیان، یکی از محورهای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بوده و این شرکت‌ها، می‌توانند نقش بسیار مهمی در نوسازی صنایع فرسوده و مادر استان ایفا کنند.

بازرس‌کل استان آذربایجان شرقی همچنین با تأکید اینکه تجاری‌سازی از اهم مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان است، خواستار توسعه فرهنگ مصرف محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان شد.

شایان‌ذکر  است در این بازدید نمایندگان شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان مشکلات و موضوعات خود را پیرامون تسهیلات، گمرک، مالیات، تأمین اجتماعی، واگذاری زمین و کیفیت برخورد و خدمات سایر دستگاه‌های دولتی مطرح و  مقرر شد ضمن تشکیل کارگروهی با عنوان «کارگروه حمایت و رفع موانع شرکت‌های دانش‌بنیان»،  پیگیری‌های لازم از طریق بازرسی کل استان آذربایجان شرقی در جهت رفع مشکلات و  حمایت قانونی از شرکت‌های دانش‌بنیان انجام شود.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -