سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/04/05 - 16:12
  • تعداد بازدید خبر : 176
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید از روستاهای سیل زده اردبیل/ دستورات ویژه برای رفع مشکلات

بازرس کل استان اردبیل از برخی روستاهای سیل زده انگوت و پل تخریب شده انجیرلوی بیله سوار بازدید و از نزدیک در جریان خدمات رسانی دستگاه‌های اجرایی به مردم قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بازرسی اردبیل، در این بازدید علی رمضان پور با همراهی فرماندار بیله سوار و مدیرکل حمل و نقل جاده ای استان با حضور در روستاهای، شاه تپه سی، اکبر داود و جهان خانملو و برخی قشلاقات آسیب دیده در اثر سیل، که دچار خسارات جانی و مالی شده بودند، ضمن ابراز همدردی با مردم منطقه که متاسفانه ۶ فوتی را در پی داشته، از پل تخریب شده دهستان انجیرلو که مسیر ترانزیتی استان به شهرستان مرزی بیله سوار را قطع کرده بود بازدید کرد.

بازرس کل استان در این بازدید عدم توجه مردم به هشدارهای سطح نارنجی اعلامی از هواشناسی و رسانه ملی را از علل اصلی خسارت‌های جانی عنوان کرد و از دستگاه‌های متولی خواست ضمن خدمات رسانی سریع در برطرف کردن مشکلات ناشی از سیل ازجمله انشعابات آب و برق و گاز و تامین مایحتاج ضروری مردم، در شناسایی و اصلاح نقاط حادثه خیز، توجه بیشتر به اجرای سیل بندها و طرهای آبخیزداری، تامین زیرساخت‌ها، اصلاح خطوط لوله‌های آب و گاز در مسیر سیل، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در مسیل‌ها و لایروبی رودخانه‌ها، اهتمام جدی داشته باشند.

در پایان این بازدید با دستور علی رمضان‌پور بازرس‌کل استان به دستگاه‌های متولی در راستای خدمات رسانی بهتر، خط‌کشی و لکه‌گیری آسفالت، ایجاد علائم راهنمایی و رانندگی و بهسازی راه جایگزین برای تردد خودروها به شهرستان‌های شمالی انجام و در سریعترین زمان ممکن، برق روستای اکبر داود شهرستان بیله سوار وصل شد. برخی از مردم این روستاها نیز از مشکلاتشان به بازرس‌کل استان گفتند.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -  -  -