سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/01/24 - 09:29
  • تعداد بازدید خبر : 563
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اولین نشست کارگروه «حمایت از تولید دانش‌بنیان و صیانت از نخبگان» در استان گیلان برگزار شد

اولین نشست تخصصی کارگروه «حمایت از تولید دانش‌بنیان و صیانت از نخبگان» استان گیلان با حضور مدیران دستگاه‌های مسئول در محل بازرسی کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان گیلان، اولین نشست تخصصی کارگروه «حمایت از تولید دانش‌بنیان و صیانت از نخبگان» استان گیلان با حضور مدیران دستگاه‌های مسئول در محل بازرسی کل برگزار شد.

سیف اله مسرور بازرس کل گیلان در این نشست با اشاره به اهمیت و ضرورت توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: مفهوم و اساس ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان، تولید ثروت ملی و ارزش‌افزوده است و پایه اصلی و امتیاز مهم این شرکت‌ها تکیه بر  ظرفیت‌ها و منابع داخلی است.

بازرس کل استان گیلان با اشاره به دستورالعمل ابلاغی رییس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر تشکیل کارگروه‌های متناظر حمایت از تولید،دانش‌بنیان و صیانت از نخبگان در بازرسی‌های کل استان‌ها با حضور مسئولان استانداری ،پارک‌های علم و فن‌آوری، شرکت‌های شهرک صنعتی، منطقه آزاد گفت: این کارگروه با رصد و پیمایش دقیق عملکرد دستگاه‌ها، وظیفه نظارتی خود را تعقیب می‌کند و تلاش می‌شود تا با حضور و همراهی دیگر دستگاه‌ها ،مهم‌ترین و اصلی‌ترین چالش‌های پیش روی این حوزه مرتفع شود.

وی گفت: بازرسی کل استان گیلان با توجه به بازدیدها و ورودهای مؤثری که در یک سال گذشته در بسیاری از شرکت‌های دانش‌بنیان استان داشت، اطلاعات کافی نسبت به عملکرد و موانع و چالش‌های پیش روی شرکت‌های دانش‌بنیان دارد، اما تحقق برنامه‌های مدنظر نیاز به تلاش و اعتمادسازی سرمایه‌گذاران حوزه‌های صنعت و تولید دارد که به فضل الهی این امر با کمک همه مسئولان دلسوز استان محقق می‌شود.

در پایان این نشست هرکدام از اعضای کارگروه ضمن بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود، مقرر شد هر هفته این نشست با حضور همه اعضا در محل بازرسی کل گیلان برگزار شود.

کلمات کلیدی
یاسر فاتحی فشتمی
تهیه کننده:

یاسر فاتحی فشتمی