سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1400/05/12 - 13:34
  • تعداد بازدید خبر : 411
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

اعزام هیات‌های بازرسی‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد برای بررسی علل معطل ماندن مردم در دستگاه‌های اجرایی

بازرس‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد از اعزام هیات‌های بازرسی برای شناسایی علل معطل ماندن مردم در دستگاه‌های اجرایی در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان کهگیلویه وبویراحمد؛ ابوالفتح ابوالهادی گفت: پیرو دستور رییس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر شناسایی عوامل معطل ماندن مردم در دستگاه‌های اجرائی و سازمان‌ها و برخورد لازم با عناصر خاطی، بازرسی‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد سریعاً موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود:  بازرسی‌کل استان، 6 هیأت یرای بازرسی از عملکرد ادارات و سازمان‌ها در خصوص شناسایی و عوامل معطل ماندن مردم را تشکیل داد.

ابوالهادی یادآور شد: با بازرسی‌های ویژه که از ادارات و سازمان‌های استان انجام شد، تاخیر در پاسخ به استعلامات مردم در خصوص تولیدو اشتغال و همچنین عدم ارائه خدمات مناسب عمومی از عمده عوامل مرتبط با معطل ماندن مردم در دستگاه‌های اجرائی بوده است.

بازرس‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر رفع موانع معطل ماندن مردم در دستگاه‌های اجرایی، گفت : پس از شناسایی مشکلات و موانع توسط بازرسان بازرسی‌کل استان، پیشنهادهای لازم جهت رفع موانع به مدیران دستگاه‌ها و ادارات مربوطه ارائه شد.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی