سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1393/10/10 - 14:16
  • تعداد بازدید خبر : 2456
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
فارس

استقرار اکیپی 30 نفر از کارشناسان اداره کل بازرسی استان فارس در 11 دستگاه اجرایی شهرستان‌های لارستان و گراش

به گزارش روابط عمومی اداره کل بازرسی استان فارس، هیأت های بازرسی اداره کل بازرسی استان فارس متشکل از 30 نفر از بازرسان و کارشناسان این اداره کل از تاریخ 6-10-93 به مدت یک هفته در 11 اداره از شهرستان های لارستان و گراش مستقر می‌باشد.

با توجه به برنامه از پیش تعیین‌شده و در راستای بازرسی‌های برنامه‌ای مصوب سازمان مرکزی به منظور نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین و مقررات در دستگاههای اجرایــی، هیأتهای بازرسی استان ضمن استقرار در ادارات شهرستان‌های لار و گراش که بیشترین مراجعات مردمی(از جمله؛ شهـرداری، بیمارستانهای دولتی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، آبفای شهری، دانشگاه آزاد اسلامی، زندان، بانکها و فرمانداری) را دارند عملکرد دستگاه‌های مورد نظر را بررسی خواهند کرد.

چنانچه کارکنان و شهروندان محترم در خصوص عملکرد و اقدامات این دستگاه اجرایی شکایت یا اعلاماتی دارند می‌توانند به هیأت‌های بازرسی مستقر مراجعه و یا با شماره تلفن گویای 136 تماس بگیرند.

ضمناً سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی کل کشور به نشانی اینترنتی http://shekayat.bazresi.ir   آماده دریافت شکایات و اعلامات شهروندان محترم در این زمینه است.

کلمات کلیدی
مدیر کل سیستم
تهیه کننده:

مدیر کل سیستم