سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/03/17 - 08:50
  • تعداد بازدید خبر : 338
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بازرس‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد؛

استفاده سازنده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در تامین نیازهای مددجویان و معلولین بهزیستی

بازرس‌کل استان کهگیلویه وبویراحمد بر استفاده سازنده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در تامین نیازهای مددجویان و معلولین بهزیستی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد؛ محمدمهدی صالحی در نشستی با مدیرکل بهزیستی استان گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان هم‌اکنون شتاب قابل ملاحظه‌ای در زمینه علم و فناوری داشته‌اند که در توسعه، نوآوری و فناوری نقش بسزایی داشته به طوری که به عنوان بخشی از زیر ساخت‌های کشور محسوب می‌شوند.

وی افزود: همکاری و استفاده از محصولات مبتنی بر خلاقیت و نوآوری این شرکت‌ها در حیطه وظایف سازمان بهزیستی می‌تواند راهگشای کاهش آسیب‌ها، مسائل و مشکلات برخی از مددجویان و معلولان شود.

بازرس کل کهگیلویه وبویراحمد اظهار کرد: سازمان بهزیستی در حیطه وظایف قانونی خود باید نسبت به برخی از آسیب‌ها از جمله ساماندهی کودکان بی‌سرپرست، ساماندهی پرونده‌های کمیسیون پزشکی و الکترونیکی نمودن آنها و همچنین خودکشی در افراد جوان، با جدیت بیشتری اقدامات لازم را انجام دهند.

صالحی بیان کرد: سازمان بازرسی کل استان به عنوان مشاوری امین همواره در کنار سازمان‌های دیگر، در جهت رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی خواهد بود. 

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این نشست ضمن تقدیر از مجموعه سازمان بازرسی کل استان مبنی بر نظارت مستمر بر عملکرد سازمان بهزیستی و ارائه هشدارها و راهکارهای مناسب و به موقع در موضوعات مختلف، با اظهار امیدواری گفت: با تشکیل جلسه در آینده ای نزدیک با شرکت‌های دانش‌بنیان از تجربیان این شرکت‌ها استفاده لازم را کرده، تا بتوانیم بخشی از مشکلات مددجویان و معلولین را مرتفع کنیم.

بر پایه این گزارش؛ نشست آسیب‌شناسی در حوزه بهزیستی و ارائه راهکار مناسب با حضور بازرس کل استان، سربازرس گروه تولید و توسعه، مدیرکل بهزیستی استان و هیات همراه برگزار شد.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -