سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/02/13 - 08:53
  • تعداد بازدید خبر : 189
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بازرس کل فارس تاکید کرد؛

ارائه راهکارهای مهار تورم در بخش تولید نان صنعتی با تنوع بخشی به محصولات و تهیه الگوی غذایی متناسب با مصرف کنندگان

رئیس منطقه 3 سازمان بازرسی کل کشور از مجموعه نان صنعتی تمام اتوماتیک با نشان تجاری سحر بازدید و بر ضرورت ارائه راهکارهای مهار تورم در بخش تولید نان صنعتی با تنوع بخشی به محصولات و تهیه الگوی غذایی متناسب با مصرف کنندگان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومى بازرسى فارس، در این بازدید که از بخش‌های مختلف تولید نان سنتی، شیرینی، کیک‌های پذیرایی، نان حجیم، نان پذیرایی و مجموعه بسته بندی و بخش توزیع سراسری و استانی انجام شد، مدیرعامل این شرکت از وضعیت تولید این واحد صنعتی، توضیحاتی را ارائه کرد.

اکرمی با تشریح اهمیت عمل به شعار سال مهارم تورم و رشد تولید مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) خواستار توجه به تولید کیفی و ایجاد راهکارهای افزایش کمی آن، خواستار توجه به مبانی علمی برای کاهش بهای تمام شده با رعایت حقوق مصرف کننده شد.

وی با تأکید بر تهیه الگوی غذای مناسب برای کودکان، ورزشکاران، بیماران و توجه به طب سنتی در غنای افزودنی‌ها به نان‌های تولیدی را خواستار شد.

اکرمی یکی از راهکارهای افزایش تولید در این بخش را توجه به تفاوت ذائقه غذایی مصرف کنندگان و تنوع بخشی به تولید و توزیع محصولات در استان های مختلف دانست

توجه به ماشین آلات نوین خط تولید و استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان برای طراحی و افزایش بهره وری که منجر به کاهش قیمت یا کاهش تورم می‌شود بخش دیگری از تأکید رئیس منطقه 3 سازمان بازرسى کل کشور بود.

در این بازدید گلایه تولید کننده در خصوص ترخیص برخی ماشین آلات تولید از گمرک بیان شد که مقرر شد سربازرس اقتصادی نسبت به پیگیری موضوع اقدام کنند.

 بر اساس این خبر رئیس منطقه 3 سازمان از واحد تولید نان صنعتی سحر بازدید و راهکارهایی برای مهارم تورم در این بخش ارائه کرد.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی