سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/08/24 - 15:36
  • تعداد بازدید خبر : 141
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بازرس کل کردستان خبرداد؛

آمادگی بازرسی برای همکاری با دستگاه‌های متولی ارتباطات به منظور رفع دغدغه‌های مردم کردستان

بازرس کل استان کردستان از آمادگی این مجموعه برای همکاری با دستگاه‌های متولی حوزه ارتباطات و کمک حداکثری جهت رفع دغدغه‌های مردم خبرداد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان کردستان، عیسی هواسی در جلسه راهبردی ارتباطات و زیر ساخت‌های استان کردستان که به منظور بررسی آخرین وضعیت زیر ساخت‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات استان کردستان در محل بازرسی کل استان برگزار شد، گفت: فراهم کردن زیر ساخت و پیشرفت در حوزه ارتباطات و فناوری یکی از خلاهای جدی در توسعه استان کردستان است که در سال‌های اخیر مورد غفلت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه 70 درصد از جاده‌های استان دارای پوشش اینترنت 2G و 14 درصد از روستاهای بالای 20 خانوار در استان فاقد پوشش اینترنت هستند؛ از این که اکثر روستاهای استان با ضعف کیفیت پوشش تلفن و اینترنت همراه مواجه هستند گلایه کرد و خواستار فعالیت و اهتمام بیشتر مسئولین ذی ربط در این حوزه شد.

بازرس کل استان کردستان از آمادگی بازرسی کل استان جهت همکاری با کلیه دستگاه‌های متولی حوزه ارتباطات و کمک حداکثری جهت رفع دغدغه‌های مردم در این حوزه خبرداد.

در ابتدای این جلسه که با حضور زیر مجموعه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان کردستان از جمله مدیران شرکت‌های مخابرات، پست، پست بانک، ارتباطات سیار و اپراتورهای ارائه دهنده خدمات تلفن همراه برگزار شد، حیدری مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت استان در زمینه وضعیت پوشش تلفن همراه، اینترنت، دفاتر پیشخوان خدمات دولت و ... پرداخت.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -