سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1399/09/24 - 11:45
  • تعداد بازدید خبر : 440
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بوشهر

پیگیری‌های بازرسی کل استان بوشهر پروژه نیمه‌کاره‌ای که باعث ترافیک شده بود فعال کرد

با پیگیری‌های بازرسی‌کل استان بوشهر پروژه متوقف شده احداث روگذر شهید سلیمانی شهرداری بوشهر که باعث ترافیک شدید در مرکز شهر شده بود، دوباره فعال شد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان بوشهر، اسحاق شهبازی از پروژه تعطیل شده احداث روگذر شهید سلیمانی شهرداری بوشهر که ضمن ایجاد نارضایتی عمومی، موجبات ایجاد ترافیک شدید در مرکز شهر شده بود، به صورت میدانی بازدید کرد.

اجرای تقاطع غیرهمسطح شهیدمطهری شهر بوشهر مهم‌ترین پرژه احداثی شهرداری بندر بوشهر طی سال‌های اخیر بوده که قرارداد آن در تاریخ 8-3-98 منعقد شده و به دلایل مختلفی ازجمله کمبود اعتبارات و تأخیرات غیر مجاز پیمانکار دارای 38 درصد عقب ماندگی در پیشرفت فیزیکی بود.

نظر به توقف پروژه و از آنجا که پیمان مذکور در تاریخ 18-9-99 خاتمه می‌یافت، بازرسی‌کل استان طی یک ماهه اخیر پیگیری‌های مضاعفی از طریق ارسال گزارش‌های هشداری و برگزاری جلسات حضوری جهت فعال نمودن پروژه از شهرداری بندر بوشهر و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری انجام داد که این موضوع منجر به پرداخت مطالبات پیمانکار و حل مشکلات اصلی پروژه شد.

بر همین اساس، مورخ 18 آذرماه بازرس‌کل استان بوشهر به همراه سربازرس سیاسی و قضایی و با حضور شهردار، معاون عمرانی استانداری، ناظران، مشاور و پیمانکار پروژه در محل کارگاه جلسه‌ای برگزار کردند که ضمن بررسی مشکلات کارفرما و پیمانکار، تمهیدات لازم در خصوص رفع آنها اتخاذ و دستورات لازم جهت شروع کار پروژه صادر شد.

همچنین در این جلسه مقرر شد یک هیأت نظارتی شامل سربازرس گروه سیاسی و قضایی بازرسی‌کل استان، معاون عمرانی شهردار، مدیرکل دفتر فنی استانداری و ناظرین پروژه به صورت هفتگی از میزان پیشرفت فیزیکی پروژه بازدید میدانی به عمل آورند.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی